Nainen ja Auto. Kaunista ja herkkää yhteiseloa ::lsmoke

Started by D-ude, Sun 15.02.2009 11:47:21 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brooke

Quote from: Örtzi on Fri 04.09.2009 15:19:19 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Fri 04.09.2009 15:17:36 (UTC+0300)
Quote from: Örtzi on Fri 04.09.2009 15:14:27 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Fri 04.09.2009 15:12:33 (UTC+0300)
Quote from: Örtzi on Fri 04.09.2009 15:10:57 (UTC+0300)
Jos musta tulis yön aikana nainen, niin voi vittu sitä surinaa ja patterien menekkiä..
Epilaattoreita saa myös verkkovirralla  :jees:
Ai niin sellaisiakin on..  :think: Mites helposti sellaisella saa orgasmin?  :umn:
Minä en oikeen syty SM-touhuista nii en ossaa sanoo  :sorry:
Jaa se ei olekaan niinqu hieromasauva? Mä kun en oikein noista termeistä tiedä, olen ollut vasta niin lyhyen aikaa nainen, ja senkin vain mielessäni. (Onneksi, peruuttelin peräkärryä vartti sitten  :psp:)
Aattelin että rupeehan heti aluks testaan miltä karvanpoisto tuntuu  :psycho:  Epilaattorissa pyörii rulla täynnä pinsettejä ja se nyppii karvat juurineen. Kyl minä sillä pikinialueenkin olen vetänyt mutta voi sanoo että tuskanhiki on tosiasia  :parku:

Olen kerran ajanut peräkärrin kans ja varmistin että ei joudu peruuttaan mtkalla  :crazy:

Örtzi

Ei se kärryn peruuttaminen niin vaikeaa ole. Sinne se menee minne sitä ohjataan.  :jepso:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

nyyyps

Minäkään en tajua mikä siinä auton parkkeeraamisessa on niin vaikeaa.
Saati peileistä peruuttamisessa. Mikä siinä on niin hankalaa?
Peräkärryn taittamisessa mulla tahtoo vielä tulla alottelijan virheitä, oikasen liikaa. Mutta oliskohan peräkärryä tarvinnu peruuttaa ehkä kolme kertaa elämän aikana. :think: Tuota lääniä kun riittää, pihasta ei koskaan tartte perse eellä tulla pois jos keula edellä on menny.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Eilen duunipaikan parkkipaikalla oli tyttäret lähdössä syömään, noh toinen siinä peruutti autoaan, oli ehkä 2-3m väliä vielä takana olevaan autoon niin piti toisen nousta kyydistä näyttämään ettei kolahda  :facepalm:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Minä saatan kaverin pyytää kattomaan ettei kolahda, jos on 2-3 senttiä väliä. Varsinki nyt ku uudet silmilasit on. :jees:
Ne edelliset pienensi ja taitto niin mahoton, että 150 metriä näyttä 200 metrin matkalta. Ja risteyksissä ei ekalla vilkasulla erottanu, että kuinka kaukana tuo toinen tulee, piti aina kattoa kaks kertaa.
Nyt maailma näyttää isommalta, ku on eri linssit. Kaikki on hassusti isompaa. Tissitki näyttää isommilta.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Predatel

Fusion

Jarre

Carpe Natem

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

kenny

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview