News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Nainen ja Auto. Kaunista ja herkkää yhteiseloa ::lsmoke

Started by D-ude, Sun 15.02.2009 11:47:21 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Kiljutron

Quote from: Cesium on Tue 26.03.2013 23:31:42 (UTC+0200)
Itseladattavat kertatulitaskulamput pitää kieltää, koska sellaisenhan voi jokainen, jolla on luottokortti, ostaa!
Senkin populisti! Rikolliset saavat kumminkin käsiinsä laittomia itselataavia kertatulitaskulamppuja, eikä uusi laki siten vaikuta rikoksiin  :kerpele:

NaiNeN

http://www.iltalehti.fi/autot/2013051316987732_au.shtml

Vastaaja: Liikennepsykologian professori Heikki Summala.

Jos kriteerinä on turvallisuus, naiset ovat parempia, mutta jos kriteerinä on autonkäsittelytaito, miehet ovat parempia. Nämä voidaan päätellä onnettomuustilastoista ja lukuisista kyselytutkimuksista.

Kysymys on kuitenkin hankala, koska ei ole tehty sellaista tutkimusta, jossa miesten ja naisten kaikki taidot olisi laitettu vastakkain rata-ajo-olosuhteissa.
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

nyyyps

Autonkäsittelytaito on osa turvallisuutta. Vänkärin penkiltä on helppo natkuttaa, "varo lehmiä laitumella", mutta kuskin paikalla naisen pitää ite keskittyä ajamiseen, miksei se ite sillon varo niitä lehmiä laitumella. :röhröh:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Eikös tää että nainen on turvallisempi kuski, ollu myytti? Olikos se Sveitsissä vai missä kun oli suhteutettu todellisiin ajokilometreihin tuo kolariherkkyys, niin naiset olikin äkkiä kolareissa miestä edellä?  :think:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

nyyyps

Joo, tuommosen olen iteki joskus lukenu/kuullu, varmaan linkkinä täälläki jossain. :think: :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Ohan naiset monesti varovaisempia, just silleen että ajetaan alinopeutta ja pelätään muita autoilijoita  :psp:

Örtzi

Joo, sillai kun anoppi ja mun äiti. Monesti olis kolissu, mutta on vastapuolella ollu onneksi valpas mieskuski, joka on saanu väistettyä/jarrutettua. Anopille kerran kyllä eräs ajoi takakonttiin. Oli linja-auto pysähtyny pysäkille (kahvitauolle) niin anoppi pelästy kai sitä ja iski liinat kiinni. Takaatuleva oli kai sitten liian lähellä ja ajo vectran konttiin.  :psp: On se hyvä olla varovainen.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

NaiNeN

Miun äitee on kans semmonen etten uskalla kyydissä istua. Se väistää ja varoo kaikkia muita tienkäyttäjiä aiheuttaen jatkuvasti vaaratilanteita toiminnallaan. Olen monasti ihmetelly miten se on selvinny sen nelekytä vuotta liikenteessä ilman kolareja ::smoke

Mie olen kolaroinu, mutta on mulla pikkasen enempi kilometrejäki takana  ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview