News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Lasten juttuja

Started by Hanzuu, Wed 19.04.2006 15:59:29 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kalikka

Hanzuu

Kirkossa kun nai niin voi joutua elämään lopun elämän yhden kanssa  ::hihsmoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Kastori

Kalikka

Niihän ne höpisee, vaan teot on toista luokkaa. Yli puolet päätyy eroon.

Hanzuu

Ihmiset menee nykyään liian helposti kihloihin ja naimisiin,sit huomataan et ei oikein nappaa ja erotaan. Erotkin tapahtuu aika pienistä syistä joita ei edes viitsitä sit alkaa selvittämään. Itse otan avioliiton todella vakavasti,kuten miehenikin. 5v seurusteltiin,sit kihlat ja vasta 5v kihlauksesta kun menimme naimisiin....Ehdittiin asua ja jopa tehdä lapset ennen avioliittoa joten arki ei nyt sitten yllätä enää  :jepso:

Kalikka

Tossa se ongelma piileekin, liian nopeesti mennää kimppaan. useampi vuosi siihen menee yhdessäoloe ennenkuin näkee toisen todellisen luonteen.

Sit on nää, ketkä vahingossa tulee raskaaks. Siitä sitten kanssaihmisten painostukseta naimisiin. Ei hyvä sekään.

Hanzuu

Eikä aina niin vahingossakaan,vauvat kun on ihania niin teinitkin suunnittelee et nyt tehdään ipana.... Sen verran seurannut noita teiniäiti keskusteluja et jo 15v hankkiutuu raskaaksi tahallaan...pistää vihaksi  :kerpele: (vaikka kyllä joistain on vanhemmiksi tuossakin iässä)

RK62

meillä sukulaiset kauhisteli kun ensimmäinen lapsista synty kun oltiin 21v (olemme vaimon kanssa saman ikäisiä) miten se nyt noin aikasten lapsia tekeen.. koulut kesken ja kaikki. mutta nyt 10v myöhemmin on jo aikasta helpompaa nuorinkin täytää 6v ja ei enään tarvi niin kauheesti paijata niitä

Hanzuu

Meidän esikoinen tuli kun minä olin 21v ja mies 19v et sitä miehen ikää hieman ihmeteltiin  ::hihsmoke nyt ukkokin 25v ja kolmen lapsen isä  ::lsmoke

Kalikka

Teinien kanssa se varmaan menee niin, että ne on ne pikkutytöt ketkä lapsia haluu, ja ne saman ikäset pojat haluu vaan panna.

Sit siinä käy loppupelissä silleen että sen 15 lapsen äiti saa käytännössä yhden "oman" lapsen lisää. Ei 15v ole mitään järkee jättää kaikkee kesken lapsen takii. Mut ei tunnu järki heillä luistavan Oottas ainakin se viis vuotta ja sit kehittelis.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview