Meikki tekee paljon

Started by nyyyps, Tue 24.02.2009 14:59:37 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jem


paavo


nyyyps

Mie en ymmärrä, mikä helkatin tarve teillä on vääntää rautalangasta se, mitä olen toistamiseen toistanu jo sata kertaa. Ja minä muka olen tinkaaja. :facepalm:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jem

Quote from: omglolnoob on Sun 08.05.2011 07:24:35 (UTC+0300)
Mie en ymmärrä, mikä helkatin tarve teillä on vääntää rautalangasta se, mitä olen toistamiseen toistanu jo sata kertaa. Ja minä muka olen tinkaaja. :facepalm:
tarjosinkin sitä väänneltäväks.  :psp:

Señorita iCola

Quote from: paavo on Sat 07.05.2011 21:56:13 (UTC+0300)
Otetaan Mariko esimerkiksi. Oli törkeä bitch ja tanssiohjelmassa siihen rotteloon saatiin ajettua ripaus naisellisuutta ja vot.
Nyt se on pantava nainen joka käy nykistä kledjuja ja on haluttava muillekin kuin ituhipeille.

Ei se sen vaikeampaa ole jollei ole aivan Frankenstain :psp:
Joo pikku tuunaus ei tee pahaa kellekkään, yleensä vaan itestä kiinni mille haluaa näyttää  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


nyyyps

Samaan aikaan sitä luonnollista kauneutta arvostetaan, mutta on hyvä, jos näkee vaivaa ja ehostaa itseään ollakseen luonnollinen.
Kyllä tällä logiikalla aina yks valtio pidetään pystyssä. :good:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

paavo


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview