News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Elitismitriidi

Started by Thrash, Thu 26.02.2009 19:00:34 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Jarre

Carpe Natem

jem

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Señorita iCola

En itse postaile tänne ollenkaan, minulla on kirjuri joka hoitaa sen kun sanelen  :nykytaide:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

D-ude

Siirsin päälimmäisiä toiseen pankkiin jo, että ei ole kaikki saman vakan alla..  :tooth:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Rudolf Käki

Minä en edes viitsi alentua kirjoittamaan tämmöiseen triidiin sen enempää.... Mut ne työt tekee ja minä korjaan sadon...  :drag:
1980-2023
In Memoriam.

tredic

Katselin kun rahvas ostaa hulluilta päiviltä alennustuotteita ja itse ostin normihintaisen lippalakin  :nykytaide:

D-ude

Naureskelin puoliltapäivin, kun rahvas jäi töihin. Oli niin kaunis auringonpaiste että aloin viikonloppuvapaalle  :tooth:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Rudolf Käki

1980-2023
In Memoriam.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview