News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Saabit

Started by cof, Mon 02.03.2009 17:43:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Haha, ja minun susiysi on hetki hetkeltä arvokkaampi museoyksilö. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Juggernauter

Mitäs käy lentsikoilla ja scaanioille  :psp:
Joo eri firmat mutta eniveis

IsoPahaJolppi

:angry: Pikkuisen politiikonelkeitä perkele.

Vetelevät edestakaisin kuin sanonko mitä ja missä..  :eiei:

http://www.iltalehti.fi/talous/2010011110910130_ta.shtml

Eikös se nyt voisi olla joko - tai, mutta kun pitää väkisteen raatoa vielä tökkiä, josko siitä saisi vielä selkänahasta pari ropoa revittyä.  :popper:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Juggernauter

En kyllä tajua mikseivät voi myydä kellekkää, varmaan vähä enemmän sais rahaa ku siitä että vetää tehtaat alas  :kahvi:

cof

siellä on varmasti johtopäässä joku jolla on hampaankolossa paljonkin saabia vastaan. ::nsmoke
antaisivat hyvän merkin jatkua ja pukkaisivat niitä protoja tuotantoon.

dartvader

Pelkäävät ooppelille kilpailijaa, ihan niinku joku täysjärkinen semmoseen sortuis... :toktok:

Señorita iCola

Miksi ostaa ruotsissa valmistettu ooppeli jossa on kaksinkertainen hintalappu emämalliinsa verraten  :psp:

Oishan se ihan kiva kun möisivät puljun Spykerille nii sais Ollet ja Kallet pitää duuninsa.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Eeeikä tartte. Ootellaan nyt, että ihmiset romuttaa saappinsa, niin minun priimayksilö on hinnoissaan kohta. Joku sataa kaksi sataa maksaa seittemän vuoden päästä. :nykytaide:

Antiikkia, antiikkia. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview