News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Big Brother 2009

Started by Brooke, Fri 06.03.2009 13:55:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Paskis

Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

kenny


Brooke


kenny


Diver


GILlian

Muuten ei mitään, mut noi lasit on aika karmeet.. :jees:

Brooke

Voi luoja mikä "tsihihii, tsihihii, emmätiedä, tsihihii"  :kahvi:

Siis Jelena.. mut sinne meni..

Kami

Quote from: Gillian on Sat 12.09.2009 17:01:05 (UTC+0300)
Muuten ei mitään, mut noi lasit on aika karmeet.. :jees:
Tommosethan on ihan suurinta huutoa nyt nuorilla...kaikki vanha ja kamala tulee uudestaan muotiin :jees: 
Elämä on osaksi sitä,mitä itse teet siitä
ja osaksi sitä,mitä valitsemasi ystävät
siitä tekevät.
                      -Tehyi Hsieh-

Kami

Quote from: Brooke on Mon 14.09.2009 08:39:53 (UTC+0300)
Voi luoja mikä "tsihihii, tsihihii, emmätiedä, tsihihii"  :kahvi:

Siis Jelena.. mut sinne meni..
Eikä "ressukka" ees itte tienny mitä kaikkee on tullu talossa tehtyä... :nope: :facepalm: 
Elämä on osaksi sitä,mitä itse teet siitä
ja osaksi sitä,mitä valitsemasi ystävät
siitä tekevät.
                      -Tehyi Hsieh-

Paskis

Quote from: Kami on Mon 14.09.2009 15:13:26 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Mon 14.09.2009 08:39:53 (UTC+0300)
Voi luoja mikä "tsihihii, tsihihii, emmätiedä, tsihihii"  :kahvi:

Siis Jelena.. mut sinne meni..
Eikä "ressukka" ees itte tienny mitä kaikkee on tullu talossa tehtyä... :nope: :facepalm: 
Onneksi tippui. Sitten kriteerinä "pintaliitoon" oli se, että paskalla käynnin sijaan sanookin käyvänsä kakalla. :facepalm:
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview