News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Oletko naamakirjassa? Olet koneiston orja!

Started by nyyyps, Mon 23.03.2009 10:05:40 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Onhan nuita foorumeitakin englanniksi, kun vain löytäis sopivan. :think:

Iteki olen perhanan kielitaitonen. Osaan lontoota, kanadaa, jenkkiä, austalaariaa, uusiaseelanteja... ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke

Siis naamakirjahan on suomeksi nykyään, sillon ei viä ollu ku alotin  ::osmoke

Toki ulkomaankielisten kavereitten kans puhutaan enkkua tms.

Minun tytärkin on nyt siellä. Sovittiin vaan että pidetään omat kaverimme   :psycho:

Tieko

ei se kovin vaikeaa ja jos ei osaa niin ehkä kannattaa vaan pysyä poissa  :kahvi:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Memme

Kauan ja hartaasti mietin asiaa.. Tulin siihen tulokseen etten mene naamakirjaan  :psp:

nyyyps

Naamakirjassa saa helposti yhteyden niihin ihmisiin, joihin haluaa. Ja ennen kaikkea ne ihmiset, joihin et halua pitää yhteyttä, löytävät kyllä sinut. :drag:

Mulle riittää edelleenki puhelin. Eipä vain ole soinu, vaikka numero on netissä näkösillä ollu jo pari vuotta. :drag:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke

On siinä puolensa. Parasta on olleet vanhat kaverit ja luokkatoverit joihin ei todellakaan olis "saanu" enää mitään yhteyttä. Huonot on se että joutuu lukemaan väkisin ei toivottuja löpinöitä viimeistään kavereitten kavereiden toimesta. Ketään ei tarvii ottaa kaveriks ketä ei haluu ynnä muita piilotuskonsteja on  :jees:

nyyyps

Vaan koulujen jälkeen ne, joihin on yhteyttä pitääkseen ja joiden kanssa samalla aallonpituudella on, pysyvät kyllä yhteydessä ja sitä yhteyttä pidetään molemmin puolin ilman feispuukkejakin. Jos joku kontakti on päässy unohtumaan, niin sille on syynsä.

Brooke

No ei sitä nytkään monen kanssa enempää pidä ku alkulöpinät että mitä on saanu elämässä aikaseks ja sit sellasta sivusta seuraamista. MInun vämä kaverit on fb:n kohtuu käyttäjiä, eivät toitota joka päivä seittemään kertaan mitä nyt miettivät tai tekevät, eivät joka viikkokaan  :jepso:

peter

On se varsin vänkä paikka tuo feisbuukki. Vääräleuka työkaveri laitteli synttäritoivotuksia sen kautta ja kehui minun kumihousuja. Nyt kaikki tutut ja sukulaiset miettii mitä vittua...  :psp:

Pokerface

Quote from: peter on Mon 14.09.2009 20:26:23 (UTC+0300)
On se varsin vänkä paikka tuo feisbuukki. Vääräleuka työkaveri laitteli synttäritoivotuksia sen kautta ja kehui minun kumihousuja. Nyt kaikki tutut ja sukulaiset miettii mitä vittua...  :psp:
:psylach:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview