News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

***Vesi on KAIKKI!

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 19:33:20 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arto vol.2

Quote from: Juku on Sat 05.03.2011 17:32:43 (UTC+0200)
Hiukan tuosta kuvast, jossa ilta-aurinko valaisee beettasoihtua.

Niin tuossahan EI ole mikään BEETTASOIHTU!

Vaan kyse on t i e t y s t i  siitä, että koko maailman PINKKIYTYNYT säteilykertymistään virittynyt  ilmakehän säteilyionisaatiotasot on tuota luokkaa, kun valokuvasta näemme.

Toki mulla on beettasoihtukuviakin. Mutta koska ASEA käskee TVO:ta ja Loviisaa polttamaan beettasoihtuja 200m päässä voimalalta on kuvissa voimalat miltei aina mukana. Jolloin  tulos on enempi tällainen:

Betasoihtu (beta-flare)
1955 A. Einstein. Ydinvoimaloitten neutronipäästöt tappaa ensin mehiläiset ja sen perään käyttäjänsä!

Cesium

Kerro arto mistä neutroneita riittää tuollaiseen ja miksi ne pilveksi jäisivät kun neutronit läpäisevät ainetta hyvin.

Arto vol.2

Quote from: Cesium on Sat 05.03.2011 20:42:17 (UTC+0200)
Kerro arto mistä neutroneita riittää tuollaiseen ja miksi ne pilveksi jäisivät kun neutronit läpäisevät ainetta hyvin.

Tuollainen 1000MW perusvoimala vuotaa tehosuhteeltaan luokkaa 500MW neutronivuota hallitsemattomasti ympäristöönsä. Kuten Styrgen asiallisesta videosta voimme ihan omin SILMIN hahmottaa.

Tuolle legendaariselle kuvalle oli oleellista, että esittelin kuvaan johtaneen teorian kuvaajalle jo 6kk ennen kuin saimme tämän maailman ensi- iltakuvauksen. Itse olin satojen km päässä kun video otettiin. Oli j o p a  minulle suunnaton yllätys miten helposti tämä maailman ENSIMMÄINEN videokuva kyettiin alkuvaikeuksien jälkeen legendaksi aikaansaamaan.

Kuva toisaalta EI olisi onnistunut, jolei SUPO olisi möhlinut enemmän kuin rankasti! Mutta toisaalta m i l l o i n kas SUPO-pellepassipoliisit EI olisi kanssamme möhlineet? :jepso: :jepso:
1955 A. Einstein. Ydinvoimaloitten neutronipäästöt tappaa ensin mehiläiset ja sen perään käyttäjänsä!

Cesium

Mistä nämä neutronit tulevat? Miksi ne jäisivät pilveksi? Miksi ne hohtaisivat valoa?

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Cesium

Mietitäänpä tälläistä arton huippusalaista hajoamista josta vapautuu kymmeniä neutroneita.

Arton mallissa uraani hajoaa symmetrisesti eli 92/2=46. 46 on palladiumin järjestysluku.
Otetaan arton tyyliin vakaa isotyyppi, jolla ei ole "ylimääräisiä" neutroneita. Otetaan Pd-103
Huomataan että vakaat eivät säteile, eli ydinjätettä ei synny.  Eli artolla taas pieleen.

Sitten lasketaas massat:

Uraani 235 +neutroni ->>fissio->> 2xPalladium-103 + 30 neutronia

Neutronin massa    1.008664 amu
U-235 massa        235.0439299 amu
Palladium-103      102,906114 amu

U-235+neutroni              1.008664 amu+ 235.0439299 amu = 236,0525939 amu

2x Pd-103+30 neutronia     2x 102,906114 amu amu + 30x 1.008664 amu = 236,072148 amu

Ohhoh jälkimmäinen on suurempi, joten kyseinen reaktio vaatisi energiaa,
eikä vapauttaisi.

Taas meni artolla pieleen.

Mitähän se vastaa :popper:

nyyyps

Sehän toki vastaa ettet sie oikeasti tiiä ja että sinut on supo aivopessy, ja sinun maolin taulukkokirjas on valetta. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Mustis

Quote from: Arto vol.2 on Sat 05.03.2011 20:37:34 (UTC+0200)

Toki mulla on beettasoihtukuviakin. Mutta koska ASEA käskee TVO:ta ja Loviisaa polttamaan beettasoihtuja 200m päässä voimalalta on kuvissa voimalat miltei aina mukana.

Missähän tämä peettasoihdun polttouhrauspaikka on?
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=peettasoihtu&srs=EPSG%3A3067&y=6801758&x=202035&lang=fi

Tuo kartta on pauttiarallaa 3 kilsaa kanttiinsa, niin nyt haluan tietää missä se peettasoihtu sijaitsee! Kohta olen sinne menossa taas tienaamaan elantoani, niin olisi ehkä syytä vältellä tätä kammottavaa peettasoihtua.

Jostain käsittämättömästä sup0syystä en tuolla ole ikuna mitää peettasoihtua nähny. Tuon kartan aleella olen kuitenkin viettänyt elämästäni melko paljo aikaa eikä sen johdosta: kikkelini loista pimeässä, minulla ole ylimääräisiä raajoja, minulla ole harhaisia kuvitelmia, sup0 ole maksanut minulle palkkaani bonuksia, auringonlaskun aikaan nähty iltarusko ole aiheuttanut psykoosia... Olen työni luonteesta johtuen työskennellyt tuon kartan alueella kaikissa maanpäällisissä ja maanalaisissa tiloissa pl. kolmosen työmaa, säämasto ja tuulivoimala.

Lisäys: Niin ja MAOL:n taulukkokirjaa olen käyttänyt ihan jokaisella lukion laajan fysiikan kurssilla ja sitten sen jälkeen käytin tekussa em. teoksen lisäksi vielä tammertekniikan kaavastoa

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

Arto vol.2

Quote from: omglolnoob on Sat 05.03.2011 21:38:11 (UTC+0200)

*Joo eipä näy SUPO paljon ainakaan ITSE ydinterrorisminsa luonnetta peittelevän omissa julkaisuissaan. Siksi ihmetyttääkin aina m i k s i neteissä parveilevat samaisen SUPO:n poliisit aina koittaa peitellä johtonsa oksentamaa totuutta ydinlobbaussekoilujensa  toimistaan?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview