News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Maailman mielettömyys!

Started by harnax09, Sat 23.05.2009 14:57:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Hullu tietää olevansa hullu mutta pöljä ei tiedä olevansa pöljä. :serlokkismoke:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

The Änes

Eli siis jos sanon että tiedän olevani pöljä, se tarkoittaa sitä että todellisuudessa en ole pöljä.
Jos kerran pöljä ei tiedä olevansa pöljä silloinhan epäpöljä tietää olevansa pöljä, koska jos epäpöljä väittää ettei ole pöljä niin silloinhan täyttyy ehto että hän ei tiedä olevansa pöljä jolloin hän todellisuudessa onkin.
Mutta taas toisaalta jos myöntää sen niin eikös silloinkin ole ::tuplao

Otan oluen :jees:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jem

Quote from: Burz on Sun 24.05.2009 19:34:08 (UTC+0300)
Eli siis jos sanon että tiedän olevani pöljä, se tarkoittaa sitä että todellisuudessa en ole pöljä.
Jos kerran pöljä ei tiedä olevansa pöljä silloinhan epäpöljä tietää olevansa pöljä, koska jos epäpöljä väittää ettei ole pöljä niin silloinhan täyttyy ehto että hän ei tiedä olevansa pöljä jolloin hän todellisuudessa onkin.
Mutta taas toisaalta jos myöntää sen niin eikös silloinkin ole ::tuplao

Otan oluen :jees:
oonko pöljä kun en tajunnu  :crazy:

The Änes

Luultavammin olet täysin terve minä taas olen näkemiin :blink:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..


kielibasa

Quote from: omglolnoob on Sun 24.05.2009 19:07:56 (UTC+0300)
Nietzsche ja Kierkegaard on höpisijöitä, ei edes mitään vaikeaa. Hulluksi tuleminen vaatii oikean hullun kanssa juttelemista. Kysy vain "mitä mieltä olet maailmasta", kyllä minä kerron. :psp:

Nietzschestä en tiie mittään ja Kierkegaardistakin oon nähnyt vain haudan. Se on täällä Köpiksessä. Lukenut en ole kähtävää.  :blink:

paavo

Noudattaako Burzin häpy- ja naamakarvoitus samaa kuosia :blink:

nyyyps

Quote from: kielibasa on Sun 24.05.2009 19:48:06 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sun 24.05.2009 19:07:56 (UTC+0300)
Nietzsche ja Kierkegaard on höpisijöitä, ei edes mitään vaikeaa. Hulluksi tuleminen vaatii oikean hullun kanssa juttelemista. Kysy vain "mitä mieltä olet maailmasta", kyllä minä kerron. :psp:

Nietzschestä en tiie mittään ja Kierkegaardistakin oon nähnyt vain haudan. Se on täällä Köpiksessä. Lukenut en ole kähtävää.  :blink:
Kasvatustieteisiin perehtyessä olen sen pakollisen sivuamisen käyny, ja sitten lueskellu vähän enempi, mutta ei niitä jaksanu lukea. Poikkitaiteellistä höpinää. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

harnax09

Quote from: Burz on Sun 24.05.2009 19:34:08 (UTC+0300)
Eli siis jos sanon että tiedän olevani pöljä, se tarkoittaa sitä että todellisuudessa en ole pöljä.
Jos kerran pöljä ei tiedä olevansa pöljä silloinhan epäpöljä tietää olevansa pöljä, koska jos epäpöljä väittää ettei ole pöljä niin silloinhan täyttyy ehto että hän ei tiedä olevansa pöljä jolloin hän todellisuudessa onkin.
Mutta taas toisaalta jos myöntää sen niin eikös silloinkin ole ::tuplao

Otan oluen :jees:

Mielestäni te omgnooblol ja Burz käytetätte sanaa hullu siinä negatiivisessa mielessä, jota en hyväksy, jolla pyritään haukkumaan ihmistä, esimerkiksi vitun hullu tai vitun *. Tuohon tähden tilalle, kun laittaa jonkin yhteiskunnassa syrjityn väestöryhmän, voi havaita kuinka sitä käytetään stigmatisoimana, alistavana, hierarkisoivana tai yksinkertaisesti ilmaistuna sinä olet huonompi kuin minä. Eli siis tulkitsen teitä, että hullu on se sosiaalisen hierarkian alimmaista pohjasakkaa, jotka toimivat ihmisten sylkykuppina. Toisaalta se johtuu pelosta ja toisaalta siitä, että voidaan itseä ylentää käyttämällä toista hyväksi. Monestikin ei ole niin useita 'hulluja' ettei tiedosta omaa hulluuttaan ja ala-arvoisuuttaan siihen ihanteeseen, joka sosiaalisissa normeissa on. Onko siis masentunut hullu vai vasta skitsofreniaa sairastava hullu, jonka tietoisuus ja minuus on sirpaloitunut?  

nyyyps

Quote from: harnax09 on Sun 24.05.2009 19:54:16 (UTC+0300)
Quote from: Burz on Sun 24.05.2009 19:34:08 (UTC+0300)
Eli siis jos sanon että tiedän olevani pöljä, se tarkoittaa sitä että todellisuudessa en ole pöljä.
Jos kerran pöljä ei tiedä olevansa pöljä silloinhan epäpöljä tietää olevansa pöljä, koska jos epäpöljä väittää ettei ole pöljä niin silloinhan täyttyy ehto että hän ei tiedä olevansa pöljä jolloin hän todellisuudessa onkin.
Mutta taas toisaalta jos myöntää sen niin eikös silloinkin ole ::tuplao

Otan oluen :jees:

Mielestäni te omgnooblol ja Burz käytetätte sanaa hullu siinä negatiivisessa mielessä, jota en hyväksy, jolla pyritään haukkumaan ihmistä, esimerkiksi vitun hullu tai vitun *. Tuohon tähden tilalle, kun laittaa jonkin yhteiskunnassa syrjityn väestöryhmän, voi havaita kuinka sitä käytetään stigmatisoimana, alistavana, hierarkisoivana tai yksinkertaisesti ilmaistuna sinä olet huonompi kuin minä. Eli siis tulkitsen teitä, että hullu on se sosiaalisen hierarkian alimmaista pohjasakkaa, jotka toimivat ihmisten sylkykuppina. Toisaalta se johtuu pelosta ja toisaalta siitä, että voidaan itseä ylentää käyttämällä itseä hyväksi. Monestikin ei ole niin useita 'hulluja' ettei tiedosta omaa hulluuttaan ja ala-arvoisuuttaan siihen ihanteeseen, joka sosiaalisissa normeissa on. Onko siis masentunut hullu vai vasta skitsofreniaa sairastava hullu, jonka tietoisuus ja minuus on sirpaloitunut?  
Minulla on diagnoosi neljästä hulluuvesta. :drag:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview