Julkkisgalleristien oma triidi

Started by peter, Thu 02.07.2009 20:54:52 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LSD

Quote from: omglolnoob on Fri 06.08.2010 15:11:11 (UTC+0300)
Ja kerranki postasin pillustani kuvia sinne kahdeksan. :jees:

Nyt oli liian julmaa. :weep:

Tosin seikkailin bannilistalla eilen, mutta ei ylläpitäjä voi bannata itseään, eikä tuossa ole kyse muutenkaan bannista, joten pistää ihmetyttämään.

nyyyps

Mulla itellä heittää välillä joku satunnainen sivu toimimasta, en ymmärrä miten siihen auttaa, että vapautan ip:n ja haen uuden (joka on täysin sama ku aiemmin). Tosin mulla on emo viallinen ja verkkosovitin siinä, niin kai siinä on jotain taikaa että bitti-ihmeukkelit tietää sen. Mie en jaksa välittää. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

LSD

Proxylla pääsin vihdoin sisälle. Täytyy tutkia tuota asiaan vähemmissä promilleissa..

Terve sitten taas. :moi:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

LSD

Ei tässä kenelläkään muulla ole ollut vaikeuksia, kun minulla  päästä sisälle. Edelleenkään en pääse ilman proxya, joten ei kaikilla ole kaikki hyvin. Tosin ei tarvitse pelätä, että tulemme saastuttamaan poortinne, joten kaipa sitten kaikilla paitsi minulla on kaikki hyvin.

paavo

Ei täällä kukaan saastuta kunhan ei käyttäydy esikoululaisen tavoin :friends:

Tiedän itse kuinka kurjaa on kun ei pääse poortille halutessaan.
Joskus on tosiaan kummaa kun ei pääse ja toisilla pelaa kuten ennen.

LSD

Tuollahan noita triidejä on roppakaupalla missä on käyttäydytty, kun esikouluiset, joten pata kattilaa soimaan jne. Ei sitä enää välttämättä totuttuaan niin itse huomaa. ::hihsmoke

Juu onhan se tietenkin kohtalaisen vittumaista, jos aivan yllättäen tulee "muuri" vastaan. Tiedä sitten mitä pitäisi tehdä. Imeä peukaloa, käydä lenkillä vai peräti molemmat yhdistettynä.

Muutenkaan julkkiksen räpeltäjät ei ole enää samaa väkeä mitä pokella oli. Suurin osa on lopettanut tai sitten muuten vaan ovat aikuistuneet. Rauhallisissa merkeissä siellä mennään. Ei ole yhtäkään tappelua ollut tuossa vuoden pystyssä olemisen aikana, joko ylläpidossa tai normikäyttäjissä. Päätökset tehdään demokraattisesti jne. Poken "virheistä" pystyy ottamaan hyviä malleja joiden mukaan ei toimia.

Betonishamaani

Yhteyden muodostus epäonnistui

Yhteyden muodostus osoitteeseen julkkisgalleria.net epäonnistui.

*   Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen
          alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.

*   Jos mitkään sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen
          verkkoasetukset.

*   Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on
          käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä.

Back to the good old days ::hihsmoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

paavo

Onko syynä persaukisuus vai mikä :think:
Kyllä jollain konstilla saa takuulla toimivat yhteydet.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview