News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Tämä tarina on tosi

Started by Sir Sika, Wed 26.04.2006 14:26:48 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

No juu,juu  :jepso: Mitä sillä kirjaviisaudella tekee? Tärkeempää minusta toi käytännön viisaus ja osaaminen  ::hihsmoke Tämä kinderi oli vain esimerkki,meidän 5v:kin osaa koota ja serkku sentään aikuinen ja ei ossooo,ei  :nopsu:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Sir Sika

Täytyy kertoa tarina ajalta jolloin olin töissä telakalla.
Oli kaunis kesäpäivä ja olimme töissä kaverin kanssa jonka apulaisena olin. No paikalle sapuu pari vuotta TKK:lla opiskellut työnjohto kesäharjottelija. Minun ja duuni kaverini tehvänä oli polttoleikata isoja ja painavia tuki lattoja. No oltiinpa siinä sitten juuri saatu leikattua yksi latta määrä mittaan ja hiottua siistiksi niin tämä tuleva insinööri saapuu paikalle ja toteaa että onpa pojat tehneet hienoa siistiä jälkeä. No minä sitten vitsikkäänä amislaisena totesin että kokeilepa sormella miten sileä se leikkaus kohta on. No eikos tämä kirjaviisas urpo mennyt kokeilemaan sormella ja poltti sormensa. Hän oli siis nähnyt että olimme leikanneet sen juuri. :lach:

Toivattavasti Kastori ei sitten työharjoittelussa usko tai tee kaikkea mitä duunarit sanoo.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Hanzuu

juu mut olisitpa kysynyt jotain kaaosteoriasta niin vastaus olisi tullut puolentunnin luentona  :lach: Fiksu se on,pakko olla  :jepso:

Sir Sika

Se kundi oli tyhmä ku saapas.

Toinen tarina
Meidän työpistettä ennen oli toinen työpiste jossa taivutettiin näitä lattoja tiettyyn kulmaan. Ongelmana oli se että tämän pisteen herra henkilö oli saikulla noin joka kolmas päivä tästä johtuen meidän työmmekin seisoi niinä päivinä aika pitkälti. No käytiin sitten pyytämässä kyseiseltä harjoittelijalta semmoisia työohjeita joissa on vain suoria lattoja joita työstää. No paperit tuli ja siinä sitten ihmeteltiin että eikö hän ymmartanyt suomea kun jokaisen latan kohdalla oli aste määrä mihin se olisi pitänyt ajaa. No siinä sitten ihmetellessä päätettiin pitää ylimääräinen kahvitauko ja mennä sen jälkeen jututtamaan herra harjoittelijaa. Ai että 18 vee amispoika nautti ja oli ylpee kun pääs nokittamaan tulevaa insinööriä
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Hanzuu

Kuinka maanmittausinsinööri taivuttaa metrin mittaisen ratakiskon? Asettaa sen päistä kahden pukin väliin ja istuu päälle. Hetken kuluttua viisaampi antaa periksi!  ::hihsmoke

Mistä voidaan päätellä, että tussu on insinöörin suunnittelema?
-Kukaan muu ei laittaisi jätevedenpoistoa keskelle huvialuetta.  :lach:

Pomo uudelle työntekijälle:
- Voitte ruveta siivoamaan tällä harjalla.
- Anteeksi, johtaja. Kiinnittäisin vain huomiota siihen seikkaan, että olen juuri valmistunut insinööriksi.
- Sen minä ihan unohdin. No, antakaahan se harja niin minä näytän mallia...

ja näitä riittää...  :jepso:

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

Hanzuu

Anteeksi nyt vain oleville ja tuleville insinööreille  ::hihsmoke

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

Kalikka

Se on kovasti niin insinöörien alasta kiinni mitä sakkia sielä liikkuu. Ainakin meillä oli aikoinaan tietotekniikkapuolella puolet lukion pellejä. Onneks ei tarvinnut olla juuri missää tekemiseissä heidän kanssaan. Filosofia taisi olla ainuita yhteisiä tunteja.

Kyllä mäkin olen kuullut varmaan neljämiljoonaa insinööritarinaa ulkomaailmasta, mut eipä niitä voi soveltaa ainakaan meidän luokan juntteihin. Mielestäni sielä ei ollut yhtään idiootiksi luokiteltavaa tapausta ja suurin osa näyttikin ihan miehiltä. Toisin kuin lukion hintelät hintit. Auditoriossakin sitä pysty ihan tuntematta osottaa sormella ja sanoa lukiolainen, ihan ulkoisen olemuksen myötä.

Mitä tohon ensimmäiseen tulee, hyvin samoilla linjoilla olen kirjoittajan kanssa.

furioso

Quote from: Puistokemiantohtori on Thu 27.04.2006 09:44:48 (UTC+0300)
Täytyy kertoa tarina ajalta jolloin olin töissä telakalla.
Oli kaunis kesäpäivä ja olimme töissä kaverin kanssa jonka apulaisena olin. No paikalle sapuu pari vuotta TKK:lla opiskellut työnjohto kesäharjottelija. Minun ja duuni kaverini tehvänä oli polttoleikata isoja ja painavia tuki lattoja. No oltiinpa siinä sitten juuri saatu leikattua yksi latta määrä mittaan ja hiottua siistiksi niin tämä tuleva insinööri saapuu paikalle ja toteaa että onpa pojat tehneet hienoa siistiä jälkeä. No minä sitten vitsikkäänä amislaisena totesin että kokeilepa sormella miten sileä se leikkaus kohta on. No eikos tämä kirjaviisas urpo mennyt kokeilemaan sormella ja poltti sormensa. Hän oli siis nähnyt että olimme leikanneet sen juuri. :lach:

Toivattavasti Kastori ei sitten työharjoittelussa usko tai tee kaikkea mitä duunarit sanoo.
pirulainen... :lach: :lach:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview