Ilmaisia online pelejä

Started by peter, Tue 30.05.2006 21:02:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Metu

ja se on hyvä kun siellä ei tarvitse olla koko aikaa.riittää että välillä käy jotain tekemässä
moi

adeliina

www.bigfishgames.com     www.2dplay.com     www.gamesloth.com
www.funnygames.com      www.myway.com   näissä ainaskin on ilmassii online-pelejä...
kivoja pelejä. käykääpäs kattoon.   :jippii: :jippii: :jippii:
olen 39,v nainen kemistä. Harrastan: nettailua, musankuuntelua, ulkoilua kissanhoitoa sekä viherkasvienhoitoa. Lempivärini ovat:sininen, keltainen,lila. tykkään pukeutua rennosti,siis hyvin joustaviin vaatteisiin.
en viihdy "pikkumustissa". Luonteeltani olen: huumorintajuinen.
:)   :)

adeliina

www.bigfishgames.com
www.zylom.com
www.2dplay.com
www.myway.com
www.freeonlinegames.com
www.gamesloth.com
www.planetfungames.com
www.gamefiesta.com
www.grazymonkeygames.com
www.shockwave.com
siinäpäs niitä, eiköhän nuo:
joksikin aikaa riitä?????
kivoja pelejä: kannattee käyvä. mä oon kaikissa käynyt pelaan. suosittelen!!!!!!!!  ( -Lex )
olen 39,v nainen kemistä. Harrastan: nettailua, musankuuntelua, ulkoilua kissanhoitoa sekä viherkasvienhoitoa. Lempivärini ovat:sininen, keltainen,lila. tykkään pukeutua rennosti,siis hyvin joustaviin vaatteisiin.
en viihdy "pikkumustissa". Luonteeltani olen: huumorintajuinen.
:)   :)

KaksoispisteE

http://www.astroempires.com/

Tuollanen kiva avaruus rakentelu / sota webbi selain peli, hieman travianin tyylinen. Tämäkin on "ilmainen", mutta jos haluaa ihan loppuun asti pelata niin joutuu maksamaan, itsellä kuitenkaan ei ole vielä tullut mitään ongelmia vaikka onkin free account ja pelannut parisen viikkoa. Kaikki muut paitsi viimeisen aluksen pitäisi saada ilman rekisteröitymistä joka on vain muutamia euroja. Kannattaa ottaa myös huomioon, että jos haluat tehdä viimeisen aluksen on sinun pelattava peliä ainakin kuukausi tai pari, joten eiköhän siinä ajassa kerkeä todeta onko peli parin euron arvoinen vai ei.

Itse pelailen tuolla betalla 26:nssa galaksissa (peli on erittäin massiivisen laajuinen, tällähetkellä 39 galaksia). Suosittelen kuitenkin antaa pelin valita sinulle aloituspaikka, jotta sijoittuisit vasta-alkajien läheisyyteen eikä sinua heti pyyhittäisi kartalta pois (pelin alussa oli 7 tai 9 päivää suojassa hyökkäyksiltä, joten alussa saa hetken rauhassa tehdä joukkoja).

Odai

Ilmainen helvetin nerokas nettissä pelattava autopeli. Joillekin saattaa tuntua tylsältä, mutta itse ainakin nautin suuresti tuon pelaamisesta.

http://www.trackmanianations.com/indexUk.php

kaustinen

Nyt oon koukussa peliin nimeltä Dice Wars. Tiedän, olen hölömö...  :parku:
Muut menivät aidan yli, Muhammad Ali.

Örtzi

Quote from: Odai on Tue 27.03.2007 22:19:50 (UTC+0300)
Ilmainen helvetin nerokas nettissä pelattava autopeli. Joillekin saattaa tuntua tylsältä, mutta itse ainakin nautin suuresti tuon pelaamisesta.

http://www.trackmanianations.com/indexUk.php
Latasin tän. Jäin koukkuun. Netissä en vielä ole pelannu, harjoitusratoja ajelen. Äänet ei aina ihan toimi, muuten on ihan ok.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

karvapallo

KATO.... mikä vittu se oli?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview