Bemari (pienimunaisten homojen kokoontumisajot)

Started by Kastori, Thu 01.06.2006 00:32:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

Oon mä tuommosella 330d:lla ajanut missä oli muokattu ahdinta yms lastu,reipas kolmesataa kaakkia ja väännöt siellä 600nm++.Kyllähän sillä just ja just ohi pääsee rekasta 80:n vauhdista. :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jarre

Se 320d:kin riittää väännön puolesta ihan kivasti jos ei oo paljoa painoa. Mun kohdalla valkkaisin ihan ilon takia isomman koneen. Toki auton koko olis isompi eli ehkä sit 525/530d olis nasta....
Carpe Natem

PajakkiVasseli.com

Joo mulla on toi 136 heppanen 320d automaattina.Lepposa peli ajella ja eihän tuo mitenkään hirveän laiska ole.Helposti pääsee ohi 80:n ja 100:n vauhissa.Semmosta käytännön suorituskykyä löytyy eikä tuommoselta käyttikseltä tartte muuta vaatiakkaan.
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Susey

Sai nauraa ääneen työkaverin ikkunan äärellä, kun hän esitteli ikkunasta tekemänsä havainnon, kuinka kaikki neljä parkkipaikan Bemaria on joko vinossa tai muuten vaan nuolee ruudun viivoja, ja muunmerkkiset isommatkin autot on nätisti keskellä :psp:

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Kastori

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

PajakkiVasseli.com

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview