Bemari (pienimunaisten homojen kokoontumisajot)

Started by Kastori, Thu 01.06.2006 00:32:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

Noita foordeja puljatessa oon ollut erittäin tyytyväinen omaan bemariini.Se vaan on paska homma jos sattuu tulemaan omistukseen semmonen paska laite.  :psycho:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Señorita iCola

Hyvin on toiminut alustan osien vaihtelun jälkeen. Siihen historiaan kannattaa ostaessa perehtyä nii on mahikset säästyä isommilta  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Ressukka

Ja Bemarissa(kin) pätee se että kannattaa  muistaa minkä tason auto se on ollut uutena => ne varaosat on edelleen samassa hintaluokassa.

Johtajatason auto = johtajatason varaosahinnat + yleensä pikku lisä asennushinnassa :jepso:

paavo

Ei kai nyt sentään itse perusrakenteen osat poikkea köyhemmän varustetason autosta hinnoittelultaan,
sehän on kusetusta jonka voi kiertää jotenkin jos sellaista koetetaan.

Varusteet on varusteita, eri juttu jos tekniikka on speciaalimpaa tai muuten joku kikkare erikoista.

Ressukka

Quote from: paavo on Fri 08.04.2016 22:21:54 (UTC+0300)
Ei kai nyt sentään itse perusrakenteen osat poikkea köyhemmän varustetason autosta hinnoittelultaan,
sehän on kusetusta jonka voi kiertää jotenkin jos sellaista koetetaan.

Varusteet on varusteita, eri juttu jos tekniikka on speciaalimpaa tai muuten joku kikkare erikoista.
Juu ja ei, mutta kun mennään vaikka jarrulevyssä 15mm suurempaan halkaisijaan tai -paloissa eri muotoon niin hinta voi oikeasti tuplaantua, vaikka itse osan rakenne ei eroa periaatteessa mitenkään halvemmasta.

ja hinta ei välttämättä riipu koosta tai materiaaleista, Fiat punton kahden röökiaskin kokoinen ilmanputsari maksaa ihan saman verran kuin V70 Volvon putsari jolla on kokoa about A4 arkin verran. Ja kumpikin on/oli ns. yleinen merkki.

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Kastori

vaihdoin f11:een kesäkummit.. sitten siirsin ajoneuvoa kymmenen metriä.. sain auton käyntiin ja noin puoli minuuttia miettiä miten sen saa liikkeelle ja siirrettyäni meni tovi miettiessä miten sen saa sammumaan..  :psp:

paavo

Hait sitten formulahenkisyyttä koko rahalla.
T4 ja T5 ei kuulosta lainkaan seksikkäille ::nsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview