News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Nyrkkeily

Started by Poslari, Sat 03.06.2006 23:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Jarre

Carpe Natem

Señorita iCola

No sehän passaa, Roopertti vissiin oottelee omaa vuoroaan sen aikaa, tais tuosta maikkarinkin uutisissa olla että sen takia joutuu valvomaan  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

kaveri tuossa postas feseen että sen matsi alkais 0.45  :jees:
Carpe Natem

Jarre

Carpe Natem

Jarre

Ihan hyvin klitsko mättää.... mut ei se ihan altavastaaja oo tää sen vastustaja, vaikka nyt näyttää kyllä erittäin paljon eri tasoselta...  :jees:
Carpe Natem

Jarre

Himmee hyökkäys heti tokan erän alkuun...meinas päästä jo tosissaan klitskon kimppuun...  ::osmoke
Carpe Natem

Jarre

Carpe Natem

Jarre

Alkaako toi klitsko väsymään kun välillä liikkuu niin tahmeesti... ja näyttää lähellä olevan aika liikkumaton...  :blink:

Noh, taitaa se enempi osua mut ei tätä taputeltu vielä oo... tarkkana pitää klitskonkin olla, kyllä tuolla näyttää lyönti halukkuutta olevan ja voimaa varmaan ton kokosella ihan riittämiin  :jees:
Carpe Natem

Betonishamaani

Katajisto voitti, kohta taitaa alkaa Heleniuksen matsi :think:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview