News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

Morgan

Quote from: Poslari on Thu 14.01.2010 21:20:40 (UTC+0200)
Quote from: Morgan on Thu 14.01.2010 21:13:24 (UTC+0200)
Quote from: Poslari on Thu 14.01.2010 19:41:15 (UTC+0200)
Quote from: Morgan on Thu 14.01.2010 15:35:00 (UTC+0200)
Quote from: Poslari on Wed 13.01.2010 22:26:06 (UTC+0200)
Quote from: metuzalem on Mon 11.01.2010 17:57:02 (UTC+0200)
tuosta ströbän jäähystä ollu ja menny . ikuinen vääntö MUTTA siitäkin huolimatta jyp voitti.

pulinat pois taklattavan vastuusta.  kalpalla oli 60min aikaa tehdä vaikka 5 maalia. miks ei tehny ?.

mikä niissä jypin voitoissa ketuttaa.  ihan sama kuka voittaa, kunhan tepsi häviää enemmän kuin voittaa.
Minä en ollut kuullutkaan "taklattavan vastuusta" ennenkuin morgan toi asian esiin.

Poslari, monet pelaajatkin,jääkiekkokommentaatorit siitä ovat kyllä puhuneet tuosta taklattavan vastuusta, että ei se minun keksintöä ole,seuraatko muuten jääkiekkoa paljonkin kun et moista asiaa ole kuullut
Edelleen väitän nähneeni ensimmäisen pelini ennen sinun syntymääsi.

Veikkaan että et ole nähnyt,vaikka oletkin minua vanhempi,mutta et sentään niin paljon.
1966-67

Eli et ole nähnyt ensimmäistä peli ennen syntymääni,mutta aikaisin olet sinäkin ruvennut pelejä seuraamaan

Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Poslari

Isä vainaa vei katsomaan TUTON pelejä.  :jees:  Olin varmaan yksi noista 7457 katsojasta ...vaikka ei mua varmaan laskettu.
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Morgan

Myös Jyp on tehnyt jatko soppareita, Ossi Louhivaara ja Filip Riska pelaavat seuraavat kaksi kautta jyp paidassa,Kalle Kaijonmaa solmi vuoden jatko pestin.
Riska ja Louhivaaran sopimukset ihan ok  :good:,mutta Kaijonmaan olisin jo heittännyt pois
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Poslari

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

IsoPahaJolppi

:jepso: on ne metu ja morgani ainakin siinä suhteessa oikeassa, ettei tuo iltalehden lätkätoimitus tiedä mitään...
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010011410931215_jk.shtml
Ei ole kuitenkaan seliini sanonut tuolleen, ne on vaan keksineet sen ihan ilkeyttään.  :cray:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Morgan

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 15.01.2010 10:54:55 (UTC+0200)
:jepso: on ne metu ja morgani ainakin siinä suhteessa oikeassa, ettei tuo iltalehden lätkätoimitus tiedä mitään...
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010011410931215_jk.shtml
Ei ole kuitenkaan seliini sanonut tuolleen, ne on vaan keksineet sen ihan ilkeyttään.  :cray:

Jep ainakin sellanen herra kuin Santtu Silvennoinen ei kyllä tiedä jääkiekosta mitään,kyseisetä lehdestä.

Poslari

maija

Poslari

Atte piti Tepsiä pystyssä.Ilman vois olla aika lohduttomat lukemat.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview