News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

jomppa

Quote from: metuzalem on Thu 03.12.2009 21:55:48 (UTC+0200)
lue YLE urheilun sivuja ja sivisty. 3.12 päivitetty sivulle klo 13.03

ja seuraa asioita ennen  kuin hyökit

ja sinä arvoisa poslari olet ...................................

Miks ihmeessä lukisin..tuo nyt se juttu tänne jos sulla on faktaa laittaa pöytään (yle ei ole se totuuden torvi aina :kahvi:)
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.

jomppa

Quote from: Poslari on Thu 03.12.2009 22:04:02 (UTC+0200)
Quote from: jomppa on Thu 03.12.2009 22:01:41 (UTC+0200)
Quote from: Poslari on Thu 03.12.2009 21:55:17 (UTC+0200)
Nuo kaksi on täysi pellejä!

Ketähän tarkoitat? Voi puhua ihan nimilläkin ja Sama koskee myös sinuakin että paskanjauhannan paikka on jossain ihan muualla :think:
En tarkoittanut sinua vaan noita ryynikylän poikia!
ookkei :jepso:

metuzalem

noitavainoojako oot kun kirjoittelet NOITA ryynikylän poikia.  ei kannata lukee YLEN sivuja ne ihan fiktiota !!!! 
katohan ettet poslari hihku 48 kiljausta kun putki meni poikki.
ruohoset määkivät rastatukka läntisen ja trikoo ressu redfordin kaa ny hunajaa hunajaa hunajaa. voi viulu kun lahkeesta valuu mählä.
ja sulle  faktoja pöytään

Jääkiekon SM-liigajoukkue KalPa vaatii kovempia rangaistuksia pelaajien tappeluista. KalPan urheilutoimenjohtaja Kimmo Kapanen sanoo, että KalPa pitäytyy kaukalossa pois kaikista peliin kuulumattomista tapahtumista.

KalPa on saanut viime aikoina paljon palautetta muiden liigajoukkueiden pelaajien epäurheilijamaisesta käytöksestä. KalPan kannattajat ja junioreiden vanhemmat ovat vaatineet seuralta selkeää kannanottoa asiasta.

KalPa suhtautuu kielteisesti kaikkeen kaukaloväkivaltaan. Seura painottaa asiassa vastuutaan myös junioreiden kasvattajaseurana.

Urheilutoimenjohtaja Kapanen sanoo, että KalPan pelaajat eivät tee tahallaan mitään väkivaltaisuuksia. Kapasen mukaan on kuitenkin vaikea antaa rajoja, jos pelissä tapahtuu jotain spontaanisti.

Palkan alennus väkivaltaisuuksista voisi olla yksi vaihtoehto.
Rangaistuksia voisi koventaa

Urheilutoimenjohtaja Kimmo Kapanen sanoo, että pelaajille annettavia rangaistuksia pitäisi joka tapauksessa koventaa.

- Pelaajille annettavat rangaistukset ovat nykyisin liian löysiä. Yhden tai kahden ottelun pelikielto ei tunnu yhtään esimerkiksi tilipussissa. Kyllä se tuntuu aika kauhealta, että me maksamme täyttä palkkaa, vaikka pelaaja olisi katsomossa väkivaltaisuuksien takia. Jos rangaistus vaikuttaisi myös palkkaan niin pelaajat joutuisivat miettimään entistä enemmän lähteäkö mukaan eri nahinoihin, arvelee Kapanen.

KalPan urheilutoimenjohtaja Kimmo Kapanen sanoo, että myös valmentajilla on vastuuta väkivaltaisuuksista.

- Valmentaja voi määrätä, että kentällä ei tapahdu mitään. Valmentaja ei kuitenkaan voi mitään, jos pelaajalta palaa joskus jossain tiukassa tilanteessa käämit. Ammattimies hallitsee hermonsa hyvin.

Myös tuomareilla on vastuuta puuttua asiaan, mikäli tuomaristo huomaa kentällä esimerkiksi jonkin pelaajan ärsytttämistä, sanoo Kapanen.

YLE Savo / Jukka Eskanen
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

jomppa

Mitä vittua sinä Idiootti sekoitat nyt jo henkilöitäkin metuzalem..? Minä En ole puhunut mistään ryynikylistä enkä puhu..
Tuosta Kalpan lausunnosta. Se on suoraselkäistä sanomaa. Kalpa ei lähde samalle tielle mitä HIFK tässä nyt on näyttänyt. Pelit ratkaistaan pelaamalla eikä millään aamulehden sivun mittaisilla otsikoilla.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

kenny

jomppa

Quote from: Hanzuu on Thu 03.12.2009 22:28:48 (UTC+0200)
Mitä ne täällä riehuu  :shock:

taitais osa olla pelirangaistuksen tarpeessa käytöksen takia :think:

metuzalem

Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Poslari

Se nyt vaan on joillekin kova paikka kun Tepsi voittaa.Sopupeliä!?! Tais jypi voittaa mestaruuden sopupelillä! :lach:
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview