News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

metuzalem

irän ihme 14. ja sekös se joitain pikkusen ketuttaa. ei kannata harmistua sellasta se on viime kausina olluna . ei muuta kuin saibu lei autteihin ja paikallismatsit kookoon kaa niin Ika laittaa saipan SELIN.

ei kannata ottaa vakavasti ottaa saipasti.tekojäät jo vuonna kirves,miekka ja kypärät mutta kehittyminen edelleen sillä samalla aikakaudella.

saipa reenaa sillein Selin. ja sen näkee tuloksistakin. vikana eikä mukamas homassa mitään vikaa.

ja lue mitä coach sanoi tappara pelin jälkeen.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

IsoPahaJolppi

:psycho: Ei oo vieläkään latin latia kiinni saipun sarjasijoituksessa, ihan myötä- ja vastamäessä kannustan, mutta mites se tekojääasia, kun nyt guru kerta väität olevas, että missäs ne ekat viis tekojäätä oli....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

metuzalem

no se vielä puuttuis et ois lateja kiinni ku homma on ihan SELIN
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

IsoPahaJolppi

:think: Entäs ne tekojäät, koitas nyt googlettaa....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

metuzalem

eipä kuulee kiinnosta sun tekojääs. saipa on 14. tällä hetkellä ja guugleta tai wikipeidaa mistä se taas kerran johtuu.

tässä sulle Selin tappara pelin jälkeen :"Meidän pelaaminen oli muutenkin juuri sitä tasoa, mitä meidän sarjasijoituskin on tällä hetkellä".

tätä ei tartte hakee tekojäiltä  tämä faktaa.

onneks saibu on aatellu tulevaisuuteen ja homma menee SELIN vuoteen 2012. sellasta pitkänäköisyyttä kaivataankin

IsoPahaJolppi

no kyllä noi jo on tiedetty pitkänaikaa, eikä tässä nyt ollutkaan puhetta sarjasijoituksesta, se ei merkka minulle vieläkään yhtään mitään, tämä oli vasta noin kolmas kerta kun sen satuin mainitsemaan, onko sinulla jotain häikkää luetunymmärtämisessä....

Kaiva kaiva vaan jostain se tekojäätieto kun kerran väität guru olevas.

Mulle tämä ei ole niin kovinkaan vakavaa, kunhan ihan uhallani sua tässä piikittelen, kun tuntuu niin hyvin sattuvan...
:popper:

metuzalem

mutta mikä on saipan sarjasijoitus joulutauolla 2009. googleta

etsi, löydä ja totea . selviydy tehtävästi niin kuin sputnik kierähtää Selin

IsoPahaJolppi

Ei mun tartte googlettaa, mä tiedän.

Sä et vaan joko osaa lukea, tai sitten et ymmärrä lukemaas, pitäis vissiin rautalangasta alkaa vääntämään, tosin sekin vaiva menis sun tapauksessasa hukkaan.

koita nyt guruilla jostain ne 5 ensimmäistä tekojääpaikkakuntaa....

jem

Quote from: spuge on Tue 15.12.2009 23:35:44 (UTC+0200)
Kävin muuten äsken kusella  :kahvi:
muistit kai ravistaa kunnolla, muuten tulee ikäviä kosteita läikkiä kalsareihin.  :old:

metuzalem

mut eiks liian tietäminen oo pahasta, alkaa pian sattuun mahasta.  mitä vittua mua kiinnostaa sun tekojääratas.

toivottavasti se eka oli lappeen rannassa  siellä hiesillassa eka pelinä pelattiin veiterä-saipa ja martin tuomo teki eka maalin, jonka jälkeen kaikki oli selin ja sit ammuttiin sputnikkeja. ja siellähän se maija paavonen huus ennen peliä et sillä on tanssivat kengät.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview