News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

metuzalem

mietintä aikaa VOI VITTU. Jotkut tekee muutakin kuin notkuu joka HELEVETIN PÄIVÄ TÄÄLLÄ.

mutta ehkipä kannattaa notkua, jotta tulis niin viisaaks ja älykkääks kun tämä KERMAPORUKKA.

joka kommentoi ihan kaikkeen ja ihan kaikkee.

Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

metuzalem

oletkos sinä jumalaut pelannu ikinä millään tasolla. siis löytyykö nimeäsi mistään pöytäkirjasta. vai onko oollolaanen pihapelaaaminenkin ihan aitoo oikeeta lätkää. ittestäni voin sanoo et olen ja toimin(jääkiekon) sen parissa viikottain muullakin tavalla kuin kattomalla pelejä tai APASSIPALSTALLA NOTKUEN.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

IsoPahaJolppi

:bounce: KAI sinä metu vissiin olet huomannut, ettei Saipa ole enää liigan viimeisimpänä....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

metuzalem

se on hienoo et sputnik ei oo ihan SELIN. siinä mälli lentää tällä hetkellä, toivottavasti AP ei oo ihan SELIN tulee yllätetty takaa kisapuiston vaihtoaitiosta housut kintussa. Mälkiä vaanii ihan tappi tuntumalla

nyyyps

Niin, mutta vieläkään ei ole vastausta tullut, että onko pelannut jääkiekkoa.
Ihmeellinen haloo noin yksinkertaisesta joo/ei-kysymyksestä.

Erikoista pohjata pohjaton tietämyksensä taulukkofaktaan. :psp:

:stick:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

metuzalem

ookko sä ikinä syöny ydinjätettä. ja LUE TARKEMMIN eikö siinä lukenut että olen.

luetun ymmärtäminenkin on taitoo vaikka omituinen sellainen.

mikä vitun velvollinen mä oon tekeen sulle tiliä.  kuse pakkiis

kenny

En ole tännekkään vähään aikaan kommentoinut   :sorry:

Mutta Täytyy taas sanoa, että jääkiekko on perseestä   :good:

metuzalem

kenny

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview