News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Kotityöt

Started by Diver, Tue 08.09.2009 20:49:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Milla Makia

Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

NaiNeN

Täällä ei näytä kukaan tekevän kotitöitä...  ::smoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

jii

Pitäs tiskata, pestä lattiat, ruokkia poika ja vaimo, antaa vaimolle kikkeliä... Rankkaa....

nenaontelo

Tiskasin ja imuroin tänään... olinpa ahkera. :psp:

Memme

Mä tiskaan aina ja pyykkään. Mies sitten imuroi, vie matot ulos ja mätkii ne, vie roskat (useimmin kuin minä).

Sen takia mä tiskaan kun nuo altaat on tehty kääpiöiden pituisille sopivaksi. Itsekkin saan siinä tämän huikean 170 senttisen varteni kipeäksi, miehestä puhumattakaan!! Sillä kun on pituutta kertynyt n. 193 senttiä. Ei ole tiskaus asento kummallekkaan mikään ergonominen vaan joutuu kyyryssä tekemään kotitöitä  :prhn:
Sama on tuon pyykkäämisen kanssa.. Hankalaa mutta pakko se on vaan tehdä  :jees: Onneksi on sentään päältä täytettävä malli, ettei tarvii kyyristellä kun laittaa pyykkiä tulemaan.

Voi kun seuraavassa asunnossa olisi otettu tuo korkeus- juttu hieman paremmin huomioon  ::smoke

GILlian

jii

Imurointia, tiskausta, safkan laittoo. Vielä ku saan Oton tainnutettua niin lattiat pitäs pestä.

GILlian

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview