News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

=Juku=

Piti mennä suorittamaan ruåtsinkielen virkatutkinto - mulla ON jo se  :blink:

Me first (rules of traffic)

GILlian

Olet matkalla töihin. Kolme miestä sieppaa, raiskaa ja pahoinpitelee siut. Istut paikallasi sidottuna kun miehet leikkaavat rintasi poies, huutaessasi leikkaavat huulesi poies, ettet voi puhua..maalavat koko kroppasi valkoiseksi ja leikkaavat hiuksesi jättäen vain valkoiseksi värjätyn etutukan silmien päälle. Kokoajan tiedät mitä tapahtuu etkä voi tehdä mitään. Pääset karkaamaan ja ensmänen ihminen, joka näkee siut sanoo, että "kyllä se kuule siitä"

Ledskukkuu

Olin Saksassa.
Siellä oli ikh:n tapainen myymälä, sen kävin katsomassa.

Muuta oikein muista.

morkkis

hengailin kaljun naisen kans jossain unitoimistossa. kaikki oli niin unta et jotenkin siinä sitten tiedostinkin että nyt muuten ollaan unessa.

Ledskukkuu

Toissa yönä minulla oli keltainen Lamborghini murcielago, 130 000 km ajettu.
Kaveri kysyi että mistä tuollainen ja miksi.
Vuosi sitten olin halvalla sen ostanut, mietittiin että pitäisköhän se myydä pois.
Jos siitä sen 5000e edes sais. :psycho:

Viime yönä minulla oli lemmikkinä parta agama. ::osmoke mukava pieni otus oli. ::lsmoke

Donkey

Viime yön unta: Olin New Yorkissa matkustamassa metrolla, ja huomasin matkustajien joukossa yhden pahoinvoivan henkilön. Ei, kyseessä ei ollut Passeli. Päätin nopeuttaa asemalla poistumistani ja siirryin toiseen osaan vaunua, valmiiksi oven luokse. Yhtäkkiä kuului ryminää ja ulvontaa. Vaunun turvaovi sulkeutuu takanani ja vartija huyppää kopistaan keskelle vaunua yrittäen pysäyttää minua seuraavan hahmon. Hahmon, jonka tunnistan ihmissudeksi. Ihmissusi tappaa vartijan yhdellä lyönnillä lävistäen tämän kehon ja vaunun turvaoven samalla kertaa. Juoksen karkuun, minkä jaloistani pääsen kunnes kompastun ja tunnen ihmissuden purevan minua :blink:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

jta

Ja herätessä naapurin koira nilkassa kiinni? :think:

Vaan tuollaset unet on pirun ahdistavia. Muistan kun joskus penskana näin jotain unta missä susi (huom. ei Susi) jahtasi eikä pakoon päässy vaikka miten juoksi. Lopulta nappasi jalasta kiinni ja kun siinä unessa hakkasin sitä sutta täysiä päähän niin löin aika perkeleen kovaa sängyn reunaan. Seuraavana päivänä oli käsi melkoisen kipeä. Häätyny olla melko ahdistava kokemus kun vieläkin tuon muistan vaikka oli jotain -90 luvun alkua kun tuon unen näin. Oli kesä ja oltiin mökillä tuolloin.

nyyyps

Viimi yönä olin menossa miittiin. Vitutti, että olin etukäteen menny maksamaan siitä 150 €, koska se raha meni nyt käytännössä hukkaan, kun en edes halunnut miittiin. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ledskukkuu

Toissa yönä olin jossain koulutuksessa, Putin oli opettajana. :blink:

Viime yönä lentelin ja pieksin nyrkeillä lentäviä norsuja, sarvikuonoja, hevosia ja kotkia. :blink: :blink: :blink: :blink:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview