News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morkkis

mun isä sanoi mulle "joisit sinäkin vaan viinaa ja kasvattaisit viikset"  :psp: sit olin laivalla olli lindholmin ja 80-luvun jussi hakulisen kanssa.. niillä oli kiista siitä, kumpi laulaa joutsenlaulun paremmin ja ne kävi vuorotellen laulamassa sitä karaokessa :psp: sit yhtäkkiä olin jonkun kartanon pihalla ja imuroin sitä pihaa.. siel oli ilmeisesti liikaa käpyjä tms.. :psp: nää kaikki oli eri unia :blink:

GILlian

Hyvin sekavaa unta, jossa mie kokoajan pelkäsin jotain...piti olla hiljaa, piiloutua ja naamioitua...
En ees ymmärrä mitä mie pelkäsin...ja edellisyönä näin unta, että avaruuteen lähti uusi alus, jonka kantoraketti tipahti sitten meitin pihaan ja räjähti...joo.. :kahvi:

=Siru=

No tää unenpätkä varmaan oli aamuyöllä kun jäi mieleen parhaiten. Olin muka lähikontaktissa yhen foorumimiehen kanssa. En nickiä  kehtaa sanoa. En edes koskaan livenä ole nähnyt. Kuitenkin me tanssittiin pihamaalla. Liikuttiin siten et tultiin piharakennuksen päätyyn ja istuttiin maahan seinänviereen. Kaverilla oli kai ottanut eteen se juttu. Niinpä se laski housunsa ja otti elimensä käteen ja tuumi et nyt pitää paineet tasata. (hyvänkokonen tatti). Meidän edeessä istui maassa toinenkin mies noin metrinpäässä, joka sit sai lastit suoraa päälleen. Sitä en muista kumpaa se oli.. ilme oli tosi jännä.  Siihen katkes filmi.  :blink:
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Kyrpä-Jooseppi

elättelin jo toiveita, että se olisin ollut määäää, mutta klun oli joku toinen mies niin en :drool:

=Siru=

No laitetaan tilaus sinulle. Ensyön pääosanesittäjä puuttuu.

Kyrpä-Jooseppi

Joko se uni meni..vai onko tänä yönä :think:
mä en oikein tässä foorussa ole vielä sinut ::osmoke

misterjonne

Erään naishenkilön kanssa laatuaikaa vietin unissani, sen lyhyen hetken mitä viime yönä nukuin.

=Siru=

Quote from: Kyrpä-Jooseppi on Wed 02.02.2011 21:14:19 (UTC+0200)
Joko se uni meni..vai onko tänä yönä :think:
mä en oikein tässä foorussa ole vielä sinut ::osmoke
Taisse jo mennä. Aika tyhjää oli viimeyönä unet erotiikanpuolesta.

ukko

Pari yötä sitten näin kainda "resident evil 5" unta... oli aikasta huisin jännää.... pikkasen pukkas zombieta... ja paukut oli aikasta kortilla ::hihsmoke

Mitä lie tuokin sitten tarkoittaa  :think:
"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

GILlian

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview