News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

piirunverran

Quote from: Milla Makia on Fri 08.04.2011 22:45:20 (UTC+0300)
Huomasin että meillä on ihan jumalattoman epäsiistiä ja mietin, että on pakko siivota ennen kuin Piiru herää tai se suuttuu.
En mä ihan noin diktaattori ole, vai olenko?

Ressukka

Quote from: Venus on Thu 07.04.2011 08:53:32 (UTC+0300)
Viime yönä olin jonkun volvon kyydissä ja sen penkit tuntu niin mukavan upottaville...  :psycho:  (mulla ei ole ketään tuttua jolla olis volvo joten koskaan en ole volvossa istunu)
Tutustuttaisko?  :goofy:

Milla Makia

Quote from: blues on Fri 08.04.2011 23:09:38 (UTC+0300)
Quote from: Milla Makia on Fri 08.04.2011 22:45:20 (UTC+0300)
Huomasin että meillä on ihan jumalattoman epäsiistiä ja mietin, että on pakko siivota ennen kuin Piiru herää tai se suuttuu.
En mä ihan noin diktaattori ole, vai olenko?
Et. Taisin kauhistella alitajuisesti oman pällini sekasotkua.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Señorita iCola

Puolen horisontin kokoinen kuu oli taivaalla ja laski nopeasti, aurinko nousi perään yhtä nopeasti mutta normaalin kokoisena  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Arathon

levotonta. pari kaveriani oli ilmeisesti vetänyt jossain perseet ja riehuneet ympäriinsä, ja minä heitä sitten metsästin. jossain asunnossa oli mun tavaroita tuhoutunut ja olin siitä eräälle kolmannelle kaverille vihainen ja sitten oltiinkin yhtäkkiä valtatien varressa lumikasan päällä. lumesta nousi kahdet sian korvat, joista ne elikot sitte nostettiin ylös. toinen oli elossa ja toinen kuollut. sitten oltiin jonkin kapakan takapihalla jossain ja sen jälkeen huoneeni lattialla usean ihmisen kera, jossa toinen humaloitunut kaverini jostain syystä riisui itsensä alasti. Sitten olin nukkumassa ja ensimmäinen humaloitunut kaveri kömpi viereeni ja yritti suudella kahdesti.

jokseenkin näin se meni. eukko sanoi et viime yönä pyörin ja puhuin unissani holtittomasti  :psycho:
Tule hyvä kakku.

Venus

Quote from: Ressukka on Fri 08.04.2011 23:12:33 (UTC+0300)
Quote from: Venus on Thu 07.04.2011 08:53:32 (UTC+0300)
Viime yönä olin jonkun volvon kyydissä ja sen penkit tuntu niin mukavan upottaville...  :psycho:  (mulla ei ole ketään tuttua jolla olis volvo joten koskaan en ole volvossa istunu)
Tutustuttaisko?  :goofy:
:spite:

Milla Makia

Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

misterjonne

Eilisen baari-illan näin.  :angry: Ja päin vittuaha se meni.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

piirunverran

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview