News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morkkis

yhellä tyypillä oli kolme lasta, vanhin oli syntyessään 7-vuotias ja nuorin kolme.  yhtäkkiä olin kaupassa ja vartija ilmoitti mulle tietävänsä mitä haen, en tiiä mitä hain, mutta jäin kuitenki miettimään, että onko banaanit hyvää luomuruokaa.. yhtäkkiä olin taas siel, missä mun kaveri heilus lastensa kanssa.. ne kuvasivat jotain postmodernia taide-elokuvaa  :blink:

Kyrpä-Jooseppi

haukuin unessani kaikki nykiset, entiset ja tulevat pomot :okahvi:

=Siru=

Olin Ausseissa, sen muistan että jossain isossa kauppakeskuksessa käytiin ja sit asutttiin huoneistohotellissa. Aamupuolella tuo uni nii jäi turhan lyhyeksi.

E  niinja Waltzing Matilda soi parikertaa siellä kaupalla.  ::hihsmoke
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Kyrpä-Jooseppi

-teme-

Ei jeesus mitä unta tuli nähtyä viime yönä :lach:

Minä, passeli ja sitten pari muuta kaveria pelattiin carmageddon peliä mutta oikeassa elämässä, eli siis ajeltiin aivan sairaan näkösillä autoilla pitkin kuopion katuja carmageddon tyyllin, verta ja suolenpätkiä pitkin tuulilasia. Hauskaa oli :psycho:

morkkis

turun linna paloi, ensin mä en välittänyt asiasta mitään, mutta sitten tajusin, että nyt jään työttömäksi :psp:

Señorita iCola

Ajoin uuden karhealla Mussella tuolla pitkin maantietä, kiihdyttelin siinä ja ihmettelin kun vähän laiskasti vaihtoi pykälää. Sitten huomasin vaihtaa moottorinohjausnapista sport-asentoon ja vittu kun oli meno sen jälkeen kuin jäällä ajaisi, jatkuvaa armoloiroa  :psp: Ihan selvä enneuni, voitan varmaan lotossa  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

=Juku=

Quote from: Anaalirauhasneste on Thu 21.07.2011 19:33:40 (UTC+0300)
turun linna paloi, ensin mä en välittänyt asiasta mitään, mutta sitten tajusin, että nyt jään työttömäksi :psp:
Onhan se palanut jo monta kertaa! Pääset jälleenrakennustöihin

Me first (rules of traffic)

Bobo

Olin ihan helvetillisessä kännissä bussi 15 a kyydissä kun se kaahasi noin 200 km h kohti hakaniemeä hernesaaresta  :psycho:
En este mundo paz no existen.

GILlian

näin tuossa monen monta päivää putkeen unta hääpuvusta...ei aina ollut miun päällä, mutta kumminkin..se oli unen pääosa.  :blink:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview