News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

Tuo mun keittiöpsykologia ei ollut itse väsätty vaan sellanen pieni kirja on kuin ' Mitä unet paljastavat '  Georg Haddenbach.
Varmaan samaa hömppää kuin koopit yms ennustelu.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Bobo

En este mundo paz no existen.

Milla Makia

Kävin tuttujen ns. syrjäytyneiden luona joulubileissä. Joku oli käynyt kai nyysimässä kirjakaupan varaston, koska siellä oli kaikki paikat täynnä kirjoja joita sai vapaasti ottaa. Yhtäkkiä sinne tuli homotuttuni kaverikööreineen omista drag queen -joulubileistään. Kajaanin jouluyö oli lämmin ja loskainen.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

-teme-

Monena yönä nähny unta että olis ollu kunnolla jo lunta maassa mutta aamulla herännyt ja pettynyt kun kuullut vesisateen hakkaavan ikkunalautaan :sorry:

Kisu

Työkaverista TAAS uneksin... Sydän takoo ihan villinä  :shy: Pitäisi päästä iholle  ::lsmoke

=Siru=

Uimahallissa olin. Yllättävän usein näen inhottavaa unta just että jotai ällöä näkyy vedenalla tai sitten joku outo ja hahmoton mua koskettelee kun olen uimassa. 

Josse

Kaverin kans tehtiin pankkiryöstö ja ammuttiin muutama ihminen siinä samalla. Pankista ulos tullessa paikalla oli poliisit. Kaveri oli ihan rauhallisena mutta mie yritin juosta karkuun. En päässy montaakaan askelta ku kyttä taklas minut katuun. Siitä ylös ku nousin paskalakin kans, paikalle oli saapunu joku saatanan iso kiho johon kaverilla oli suhteita. Se iso kiho sano kytille että "Päästäkääpä nämä pojat lähtemään, ei ne mitään ole tehny!" Silmääkään räpäyttämättä poliisi joka oli minut taklannu pyyhkäsi pölyjä minun olokapäältä ja toivotti hyvää päivän jatkoa.
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

=Siru=

No yhen nörtin kanssa nussutin. Moneen vuoteen en ole sitä edes nähnyt. En tajua mistä se mun unin tuli.

morkkis

olin voice-risteilyllä ja juttelin Elina Viitasen kanssa. mun kaverit oli hytissä kuuntelemassa joy divisionia ja mana manaa, mutta mä vaan odotin haloo helsingin keikkaa, sit selitin elinalle uudesta superyhtyeestä, johon kuuluivat ainakin tero vaara ja sofi oksanen ja kerroin että mulla on seinällä iso haloo helsinki juliste, johon on teipattu laulajan naaman päälle tero vaaran naama :psp:
päätin tehdä paintilla kuvan siitä julisteesta joka mulla oli seinällä, koska se jäi valitettavasti kovin elävästi mieleen:

Kisu

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview