News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

morkkis

Näinsemmosta unta että heräsin kolmelta ja koko päivä meni ihan pilalle.. alitajunta koitti vissiin viestittää ettei saa sotkea unirytmiä :psp:

=Siru=

Eilisten nettilukemisten vaikutuksesta näin aika typeriä unia. (luin sen yhden pinkin blondin blogeja)
Olin jossain keikalla tanssimassa ja strippaamassa.  :blink:
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

NaiNeN

Jollaki oli semmosia mustanahkaisia, mutta valkoturkkisia villakoiria ja ne oli trimmattu Late Lampaan näkösiksi.
Hitto että olivat ihania  ::lsmoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

GILlian

Melkoisen sekava uni oli jälleen..kaikenlaista ihmistä oli ja piti mennä sataan paikkaan.

morkkis

olin menossa himaan, mutten löytänyt oikeaa rappua koska kotitaloni oli monistunut jotenki jännästi. valitsin arpomalla yhden talon joka tuntui oikealta, mutta se paljastui videovuokraamoksi jossa vuokrattiin vain  dokumentteja Christopher Lambertin otsasta ja jotain  kulttileffoja, joissa em. otsa taisteli cgi-tappajakaloja vastaan :psp: unen tunnelma oli suoraan jostain Lynchin lyhäristä :psp:

nyyyps

Mie istuin ruottin puolella sen ihanan pikkasen järven rannalla ja tehin tulia ja Naikkonen tuli siihen kans, ja sanoi että hän ei tykkää siitä makkarasta niin paljoa. Mie sanoin, että onneksi mulla on mukana salaattia ja kanansiipiä. Sitten me aloimma niitä syömään ja keskustelun aikana tulimme johtopäätökseen, ettei tartte käyä Ikeassa. Sen jälkeen Nainen ajoi mopollansa siinä matalassa rantavedessä ees taas ja nauro että jalat kastuu. Se mopo oli samanlainen ku Kumikikkelillä. Tahtoi esitellä kuinka hyvä hän on ajamaan mopolla.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Muuten hyvä, mutta mie olen surkia moponratisa  :sorry:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Josse

koitappa vaihtaa sarvet siihen ratin tilalle, jos vaikka onnistuis paremmin  :psp:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview