News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mysti

^ Niin no se. Mun työ on vaan sellaista, et tiedän kyllä etukäteen noin yleisesti ottaen, et mitä minkin viikonpäivän työpäivänä tapahtuu. Tai ainakin, et mitä mun pitää tehdä tiettynä päivänä.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Mysti

Quote from: KH on Thu 04.09.2014 07:29:07 (UTC+0300)
Ei ole hyvä miettiä työasioita kotona :nope:

Ei todellakaan, mutta yölliselle alitajunalle ei oikein voi mitään.

Janis Petke

Häh?! Pitääkö tähän kirjoittaa jotain?

paavo

morkkis

en muista mistä oli kyse, mutta joku asia toistui uudelleen ja uudelleen.

Mysti

Olin muuttohommissa viime yönä. Olin muuttamassa johonkin ihan järkyttävän isoon kartanoon. Yksin. Mietin, et "Joo, rahaahan mulla kyllä on, mut kuka helvetti täällä jaksaa siivota joka päivä, koska kartano on sen kokoinen, et viikkosiivous kestää helposti sen 7 päivää viikossa". Mut hieno ja pramea kartano se oli kuitenkin. Kartanosta löytyi mm. uima-allas, oma leffateatteri, jumalattoman kokoinen kuntosali ja muuta kaikkea sellaista, mitä on tyyliin Hollywood-staroilla niiden kartanoissa.

KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Mysti

Viime yön unet tuntui olevan jatkoa aiemman yön unille. Olin taas jossain suuressa virastossa, kaiketi töissä tekemässä ties mitä duunia. Siellä ei vaan tullut työn tekemisestä mitään, kun siellä ramppasi ihan käsittämätöntä porukkaa, tuli koko ajan jotain ihmeellisiä keskeytyksiä. Kauhea kiire, paniikki ja stressi oli kuitenkin koko ajan läsnä.

GILlian

Ensin näin unta, että olin sodan keskellä...tai sota siis alkoi miun möksäreissulla...sieltä sitten räjähtelevien autojen keskellä koetin päästä kotio kun edessä lensi helikopteri...siinä oli kiinni joku tiedustelujuttu, joka sitten osui puhelinpylvääseen ja koko paska rysähti alas ja paloi miun eessä poroksi. No, ei siinä..pääsin jonnekin taloon sisälle ja huomasin kädestäni vuotavan nestettä..olin sairastunut ebolaan..kiva..koetin soittaa ambulanssia, mutta kaikki oli varattuna. Sen sijaan kaveri näytti miulle kuvia eilisistä bileistä, joissa mie keikistelin melkoisen humalassa pienessä ja suht avonaisessa bodyssa ja mikäs se sieltä pullistuikaan esiin...tekopenis, jonka olin vitsiksi laittanut olemattomiin housuihini.

:kahvi:

No, toisessa unessa etsin Musti ja Mirri -kauppaa...Turusta. Eksyin ja ainoa mihin päädyin aina oli satama. Täynnä lunta eikä auroja missään. En vaan millään löytänyt paikkaa, jossa kauppa oli. Kiipeilin ihmeellisillä telineillä kerrotalojen yllä ja päädyin aina samaan paikkaan kunnes törmäsin vanhaan mieheen. Hän kertoi vievänsä miut kaupalle, kävisi vaan ensin kotonaan hakemassa auton. Odottelin sisällä portaikossa kun portaikkoon ilmestyi lapsen haamu. Haamu kertoi, että tämä mies oli tappanut hänet lapsena.

:kahvi: ihan persusettiä taas...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview