News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GILlian

Uskomattoman sekavaa unta siitä miten taas piti mennä paikasta toiseen autolla...pitkiä teitä ja paikkoja, joita ei tunne..paljon tuttuja ihmisiä, muttei silti ketään..

GILlian

Olin kaveripariskunnan kanssa mökillä...siellä piti sitten siivota ja mää tarjouduin jäämään tän tuttavapariskunnan miehen kanssa sinne..piti sitten olevinaan vehdata..ja tietysti salaa..kiva..yht`äkkiä sielä sitten olikin Lieska ja lapsetkin..tää mies harmitteli ku jäi kesken..se oli huono.. :psycho:

Sit mää istuinki junassa..piti mennä pohjoseen..siis Suomeen..mut jotenki eksyin väärään ja huomasin kohta olevani Venäjällä..kukaan ei puhu Suomea..yritin tivaa junan henkilökunnalta, et millä helvetillä mää pääsen takasin Suomeen..piti kuulemma istua koko reissu ja oottaa, et ollaan takasi Helsingissä...ja piti piileskellä ku eihä minul mitää viisumii ollu..
Kaikki naiset vei Suomesta olutta Venäjälle..

Bobo

näin unta että kävin kaljakaupassa ja sitte menin puiston penkille juomaan kylmää olutta.oli kesä,lämmin  ja sininen taivas ja semmoinen kevyt tuulenvire.. kaikki oli täydellistä.  ::lsmoke
En este mundo paz no existen.

Señorita iCola

Olin lentokentällä lähössä kiinaan. Siinä sitten menin automaatista tulostamaan matkalippua tms, ja sieltähän se tulikin, lipussa luki jotain tyyliin "presidenttiluokka" ja lipulla hintaa 30 000€, siinä sitten etsimään toista automaattia mistä sais normihintaisen lipun ulos  :psp: En tainnut matkaan päästä tuon unen aikana.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Milla Makia

Avaruusolennot tulivat maahan, siis koko rotu asumaan tänne. Ne näyttivät ihmisiltä, mutta lähinnä ihmisten mielenrauhan vuoksi. Ensin toimin alieneiden seksiterapeuttina, opetin niitä viettelemään maan naisia. Sitten olin kiinteistövälittäjä: alieneilla oli omat talonsa, jotka olivat yksikerroksisia, ovia ei ollut ja  ne kelluivat veden päällä. Olin myös rotujen välinen poliisi, jahtasin alienkonnia. Tosin yhdessä vaiheessa tajusin tulleeni huijatuksi, olin pistänyt selliin roistojen sijasta alienpoliiseja. Lopuksi alienkenraali kosi minua ja muutimme asumaan veden päällä kelluvaan ovettomaan taloon, joka oli ostettu käteisellä.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Memme

Taas jossain laivalla.
Siellä oli hiukan outo menetelmä "porukan kirjauksen" takia. Nimittäin naisille pistettiin tatuointi oikeanpuoleiseen häppäriin... Ja muistaakseni se oli vielä henna- tatuointi  :lach:
Että tämmöstä..

Milla Makia

Viime yönä näin aika sekavaa unta. Pelasin Indiana Hopon (piirretty, of course) kanssa Texas Hold 'Emia Disney-korteilla, kunnes paikalle saapui Yhdysvaltain hallituksen agentti, joka pestasi meidät jollekin arveluttavalle reissulle Intiaan. Eksyimme Indyn kanssa toisistamme, ja molempien oli etsittävä tie eteenpäin kokoamalla palapelejä. Vähän ajan päästä näin serkkuni, joka toi minulle viestin kämmentietokoneella. Minun piti lähteä saman tien Seikkailijoiden kerholle. Sinne pääsi klikkaamalla kämmentietokoneen linkkiä. Mietin perillä, oliko ruumiini yhä Intiassa ja kerholla joku astraalikehon kaltainen, vai olinko matkustanut oikeasti. Ihmettelin, miksen ollut koskaan aiemmin kokeillut matkustaa nettilinkin avulla, kun se oli niin kätevää.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Milla Makia

Olin taika-asiatarkastaja. Kävin myymälöissä ja kirppareilla tarkastamassa, onko siellä laittomia taikaesineitä myynnissä ja puutuin myös taikavoimien väärinkäyttöön. Menin jostain syystä Malfoyn kartanoon keskellä yötä ratsaamaan Dracon huonetta. Huomasinkin, että Dracolla on insestinen suhde isänsä kanssa. Päädyin itsekin harrastamaan seksiä Lucius Malfoyn kanssa.

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Milla Makia

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview