News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Vihreät peukalot

Started by nyyyps, Tue 27.10.2009 09:37:04 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

Mä en ole vielä onnistunut ruusujen kanssa. Edes ne vihatut kurttulehtiruusut ei menesty.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Milla Makia

Se meidän seinäpuska onkin joku hemmetin superleviävä tuoksuvatukka  :ras:
Ei kai auta muu kuin ottaa lapio kauniiseen käteen, kaivaa ne ylös ja istuttaa jotain muuta.  :sorry:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

paavo

Persilja unohtui, se kylvettiin äsken.

Jotain sisnisiä kukkasia ilmestyi myös, itse ostin yhden lavan samettikukkia marjapensaiden seuraksi eilen
vai toissapäivänä :think:

Kisu

Mä just alkuviikosta katsoin, kun mun persiljat jo nousevat vähäsen kasvimaalla, en tajunnutkaan viime kesänä, että ovat monivuotisia  :rolleye:

paavo

Milla Makia

Nostin pihasta varmaan kolmesataa voikukkaa. Enemmän jäi vielä jäljelle, mutta ainakaan piha ei näytä enää voikukkapellolta. Nyt se näyttää multapellolta.  :psycho:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Johan Von Markkinat

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview