Vihreät peukalot

Started by nyyyps, Tue 27.10.2009 09:37:04 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Venus

Quote from: omglolnoob on Tue 27.10.2009 09:37:04 (UTC+0200)
Tuleeko kasvatettua kukkasia? Kyyristelläänkös teillä puutarhassa? Onko talo täynnä kukkia, joiden kasteleminen on oma oopperansa? Onko ikkunalaudalla se aina sama saintpaulia, jonka olis pitäny kuolla kuivuuteen ja tiesmihin jo kolme vuotta sitten?

Itelläni syrjähyppy pirtin katossa, ja kokeeksi koitan ananaksen naattia juurruttaa. Pitääpä muistaa kuvailla illemmalla. :think:
Joo huonekasveja on - ehkä vähän liikaakin. Löytyy :
- Kuparilehteä (2 kpl)
- Fiikus  (2 kpl)
- Laikkuvehka (3kpl)
- Ihmepensas
- Viirivehka
- Rönsylilja (2 kpl)
- Soilikki
- Anopinhammas
- Onnenapila (2 kpl)
- Bambuja (3 kpl)  (edit. jotka ei kuulemma olekaan oikeita bambuja)

:sdfg:

Löylyttäjä

Ananas ei ollut vielä mädäntynyt, tämä saattaa onnistuakin :bounce:

nyyyps

Venuksella ihanko bambubambu? Kuinka kasvaa? :bounce:
Mie olen kans sitä bambua miettiny. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Venus

Quote from: omglolnoob on Sun 15.05.2011 18:16:59 (UTC+0300)
Venuksella ihanko bambubambu? Kuinka kasvaa? :bounce:
Mie olen kans sitä bambua miettiny. :think:
Siis tosi tosi hidas kasvamaan. Mulla ne on maljakossa jossa on vaan vettä...hyvin on viihtyneet.
Tosson kuva (ei mun bambuista kuiteskaan)
http://plaza.fi/s/f/editor/images/kukkakimppu%20bambut.jpg

edit. yks noista kolmesta on ollut jo ainakin 6 vuotta eikä ole kasvanut varmaan senttiäkään :facepalm:

nyyyps

Mulla on sitä traakkipuun versoa, jota onnenbambuna myydään, niitä löin purkkiin ja ne on siinä kans viihtyneet - tosin kasvavat missä vain. Nopeasti pukkaavat vartta ja lehteä net. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Löylyttäjä

Ikävä tuottaa pettymys mutta nuo ovat hyvin todennäköisesti traakkipuita. Onnenbambuina noita usein myydään :jees:

nyyyps

Tjaa, nyt tuli mulleki kuva näkyviin.
Traakkipuu. :jepso:

Venus

:facepalm: eli muakin on kusetettu. Nuo ostin bambuina kukkakaupasta....

nyyyps

Kaikkia ne kusettavat, eivät vain sinua. :jepso:
Bambuna se lienee myyvämpi. Mutta ihan nätti se on siltikin.
Samoja minä idätin ja olen kasvattanu hyvänlaisen vehkan päähän, ei tosiaankaan ole mitenkään ranttu rehu. :jepso:

Venus

Quote from: omglolnoob on Sun 15.05.2011 18:35:38 (UTC+0300)
Kaikkia ne kusettavat, eivät vain sinua. :jepso:
Bambuna se lienee myyvämpi. Mutta ihan nätti se on siltikin.
Samoja minä idätin ja olen kasvattanu hyvänlaisen vehkan päähän, ei tosiaankaan ole mitenkään ranttu rehu. :jepso:
Juu eipä siinä mitään - kauniitahan noi on  :jepso:  Seuraavan kerran kun näen noita myytävän bambuina aion nostaa mekkalan! :jepso:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview