News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Nokialainen vuonna 2015

Started by Poslari, Fri 13.11.2009 12:12:38 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Sceme

Kaveri osti tän nokian N97 kosketusnäytöllinen seki. Edelleenki sanoo, et mun ikivanha iPhone on parempi. Oon ite samaa mieltä. Jo toin scrollaaminen on rasittavaa senki takia ku siitä näytöstä joutuu painaa. Ei onnistu puhelimen käyttäminen liukkaalla pöydällä yhdellä sormella.

kenny

Quote from: Sceme on Tue 17.11.2009 11:44:44 (UTC+0200)
Kaveri osti tän nokian N97 kosketusnäytöllinen seki. Edelleenki sanoo, et mun ikivanha iPhone on parempi. Oon ite samaa mieltä. Jo toin scrollaaminen on rasittavaa senki takia ku siitä näytöstä joutuu painaa. Ei onnistu puhelimen käyttäminen liukkaalla pöydällä yhdellä sormella.

Aika outoa on muutenkin että nokia on pistänyt uusimpiin malleihin
resistiivisen näytön, vaikka muilla on ollut kapasitiivinen käytössä jo aiemmin,
hyvillä kokemuksilla    ::osmoke

nyyyps

Quote from: kenny on Tue 17.11.2009 13:46:00 (UTC+0200)
Quote from: Sceme on Tue 17.11.2009 11:44:44 (UTC+0200)
Kaveri osti tän nokian N97 kosketusnäytöllinen seki. Edelleenki sanoo, et mun ikivanha iPhone on parempi. Oon ite samaa mieltä. Jo toin scrollaaminen on rasittavaa senki takia ku siitä näytöstä joutuu painaa. Ei onnistu puhelimen käyttäminen liukkaalla pöydällä yhdellä sormella.

Aika outoa on muutenkin että nokia on pistänyt uusimpiin malleihin
resistiivisen näytön, vaikka muilla on ollut kapasitiivinen käytössä jo aiemmin,
hyvillä kokemuksilla    ::osmoke
Edistyksellistä tehä erilaista ku viime vuona, vaikka oliski huonompaa. :think:
Mie olen edelleen kovasti tyytyväinen ihan näppäimiin. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

mikä on resistiiivinen ja mikä kapasitiiiivinen näin jos ei halua guuglettaa..  ::osmoke


Löylyttäjä

Quote from: Kastori on Tue 17.11.2009 17:19:58 (UTC+0200)
mikä on resistiiivinen ja mikä kapasitiiiivinen näin jos ei halua guuglettaa..  ::osmoke
Resistiivistä voi käyttää millä vaan esim tikulla mutta siinä on mahollista vain yksi kosketys. Kapasitiivista ei voi käyttää kuin sormella  mutta siinä on mahollista käyttää useampaa kosketusta. Näin olen antanut itseni ymmärtää :jees:

Ja kyllä ainakin oman Nokialaisen näyttö vie kaikki iPod/iPhonet 100-0 mitä olen kokeillu :drag:

kenny

Quote from: Kastori on Tue 17.11.2009 17:19:58 (UTC+0200)
mikä on resistiiivinen ja mikä kapasitiiiivinen näin jos ei halua guuglettaa..  ::osmoke

Nokia 5800n näyttö on resistiivinen, eli siinä on kaksi kalvoa, jotka koskevat toisiinsa kun näyttöä painaa, joten sitä voi käyttää vaikka rukkaset kädessä. Kapasitiivinen näyttö (iphone jne) taas tarvitsee sähköä johtavan kosketuksen, eli erikseen sitä varten tehdyn kynän tai paljaan sormenpään


Kastori


paavo

#38
Tota noin, ilmeisesti alkaa puhelimen osto lähestymään. Nyt on N90 ja siinä on hyvää läppäkansi ja ihmeellisesti muljuva kamera.

Tuollaisella kameralla ei taida olla enää kenelläkään luuria myynnissä?
Kosketusnäyttö ei taida soveltua raksatyömaalle ja haalarin taskuun, siksi on kai tuon tyyppisissä puhelimissa päädyttävä liukukanteen.

N85 olisi aika mielenkiintoinen.

E: katsoin Samsungin malleja ja Omniassa on karkaistu näytön lasi, ehkä kosketusnäyttö ei menekään heti naarmuille?

Betonishamaani

Tuota omniaa voisi harkita, sitten kun tulee puhelimen vaihto ajankohtaiseksi :think:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview