News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

postaa kun kärsit krapulasta

Started by furioso, Sat 10.06.2006 12:47:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

olotilasi taso

välikuolema
keisari
keskinkertainen
helposti korjattava
häiritsevä
minimaalinen
ei edes mainitsemisen arvoinen

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

kielibasa

Bobo

En este mundo paz no existen.

Sceme

Johtaja Suovesi oli eilen vähän viihteellä ja olotila sen mukainen..  :kahvi:

Rudolf Käki

1980-2023
In Memoriam.

Memme

Ei herrajumala kun menin eilen juomaaan sekasin kaikkea   :drunk:  On siis todellakin niin messevä oloila tällähetkellä että huh huh..
Oma ukko ja yx kaveri nukkuvat vielä oloaan pois, kuorsaus vaan kuuluu. Mä heräsin jo tossa reilu tunti sitten. Useaan kertaan heräilin kun näin kankkuspainajaisia. Unet meni jo niin hurjiksi etten hakunnu enää nukkua.
Ja vedin vielä 2 kertaa kunnon turvat  *nauraa mielessään että miltäköhän se on mahtanu näyttää..*  Ensin vedin turvalleen toinen käsi edellä asfaltille. Ja eikös se nyt näytä just siltä kaikenlisäksi että olisin yrittäny monta kertaa "vetää ranteen auki"! Voi pyhä helvetti sentään, kuinka mä nyt peitän noi ilkeet jäljet..   :cray:
Toisen kerran kaaduin täällä kotona. Lähti viemään muijaa taaksepäin niin enkös mä löytäny itteni isosta pahvilaatikosta, istumasta kaiken maailman videokasettien+muun tilpehöörin seasta.. (  :lach:  )
Satutin siinä rytäkässä toisen käteni niin että kyynärpään luona on reilun tennispallon kokoinen ruhje.Tosi ilkeen näkönen. Ja saatanan kipeitä kumpikin!! Ja mä join *muistelee*  kaljaa,1 pullon punkkua, 1 pullon valkkarii, Teguilaa..
Tämän tapahtuman opetus on ettei ikinä (vaikkei sitä koskaan kyllä opi..) kannata juoda sekasin kaikkee. Kyllä muutenkin saa sen lännenkännin aikaseksi   :jepso:   :jepso:

Pokerface

v8moottorisaha

itseasiassa taltutin krapulan nokosilla ja tulisella ruualla, mutta laitetaan ihan myötätunnosta post ::smoke

Memme

Yllättävän äkkiä tää olo rupee paranemaan..   :kahvi:  just vetäsin kupillisen

nenaontelo

Henkinen krapula vie kyllä fyysisestä voiton. ::nsmoke ::nsmoke
Ei ikinä enää. :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview