Windows 8 on jo kehityspöydällä

Started by Betonishamaani, Wed 23.12.2009 13:02:19 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jnrk

Pelattua ei ole tullut, mutta 7,50/win 8 pro ei ole liian paha hinta.

Susey

Kiinnostaisi vaihtaa edelleenkin, mutta kun epäilyttää tuo laatikkohomma. Haluaisin käyttää kasiwinukkaa perinteisellä työpöydällä, saako tuon uuden UI:n helevettiin? :think:

Vähän niinkuin ostaisi uuden auton ja asennuttaisi vanhan korin kun on tottunu ovenkahvoihin, mutta kuitenkin.. :jees:

Ruutupaitarakastaja

Quote from: Susi on Wed 14.11.2012 17:45:22 (UTC+0200)
Kiinnostaisi vaihtaa edelleenkin, mutta kun epäilyttää tuo laatikkohomma. Haluaisin käyttää kasiwinukkaa perinteisellä työpöydällä, saako tuon uuden UI:n helevettiin? :think:

Vähän niinkuin ostaisi uuden auton ja asennuttaisi vanhan korin kun on tottunu ovenkahvoihin, mutta kuitenkin.. :jees:

Työpöytä on edelleen nähtävissä kuin ennenkin, mutta siihen yhtäläisyydet jää kun yläkulman sulkemisrasteja tai käynnistä-valikkoa ei ole. Mielestäni tota laatikkosettiä ei saa pois. Siihen kyllä tottuu ja siinä on hyvätkin puolensa. Näkee käytännössä yhdellä vilkaisulla onko fb:ssä, mailissa ja urheilusivuilla tapahtunut jotain uutta.

paavo

Noilla on oletuksena että kaikki on facessa ja muutenkin verkostoituneita.
Näin ei aina ole.
Mulle tulee lisäksi vimmattu tarve räpeltää tuota näkymää, ja sehän onkin tehty ajatellen kosketusnäyttöjä.

Voisin ostaa ison kosketusnäytön, muta en halua kotona lääppiä ruutua.

Ruutupaitarakastaja

Ei kaikilla facea olekaan ja tuota järjestystä saa mielin määrin järjestää. FB oli vain esimerkkinä. Saa siihen esim pörssikurssejakin. Totta tuokin, että huomaa win 8 olleen selkeästi kosketusnäyttölähtöinen. Microsoftin tarkoitus on samanlainen näkymä niin puhelin- kuin tietokonekäyttäjille. Skydriveen saa sen 7 gt tavaraa, mutta itse olen vähän skeptinen että omiiko mikkisofta mun tiedostot tulevaisuudessa..

jnrk

paljon on ollut juttua, ettei oikein hiirellä toimi, mutta ei mulla ainakaan ole valittamista.

paavo

En epäile etteikö toimisi hiirellä sujuvasti, tuntuu vaan ajatuksena hullulle tökkiä laatikoita kursorilla.

Minä en luota pilvipalveluihin, käytän verkkolevyä.

jnrk

Jarre

Mä en lähtökohtaisesti luota pilvipalveluihin....kun se pieni printti siellä jossain ni laitat valokuvas sinne ja yhtäkkiä niit on ties missä mainoskuvissa sun muissa  :okahvi:
Carpe Natem

jta

Tuo se itelläkin tökkii tuossa wintoosa 8:ssa kun on tuo laatikkonäkymä. Tosin mä vielä sulattelen tuota win 7 että ei ihan ole tuo 8 versio vielä ajankohtanen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview