News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mähän sanoin...

Started by Sceme, Tue 05.01.2010 01:36:21 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sceme

Quote from: Arathon on Tue 05.01.2010 13:57:00 (UTC+0200)
Sitä on oltu kisailemassa :facepalm:
Joo, mut en mä tiedä ketä ne yritti ajaa karkuu.. Aina ne hävis mun näkyvistä ku ajoin huomattavasti niitä hiljempaa, mutta joka mutkassa sain ne kiinni ku niil toi jarruttelu vähä kestää..
Mitenhän muute.. Kumpaa pitäis uskoo ku auton mittari näyttää 80km/h ja gps 68hm/h ?

kenny


paavo


Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Atomisaattori

Ilman ABS:eja jarrutettaessa pumpataan jarrupoljinta ja joka kerta kun jalka nousee jarrulta voi hieman yrittää ohjata :old:

Nykyajan tenavat :facepalm:

Autokoulussa pitäisi ajaa tuollaisilla wanhoilla Corollilla, niin oppisi ajamaan..  :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson


nyyyps

Nimenomaan! Ensin opetetaan, miten tuhat kiloa rautaa käyttäytyy, sitten vasta annetaan avustimet! :kapy:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Josse

Polkupyörällä ajoki opetellaan ensin apurattaiden kans ja sitte ne otetaan pois  :yoppilas:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Juggernauter

Kerran olen ojanpohjalla käyny ja seki johtu siitä että vastaohjasin liian vähän  ::smoke

Atomisaattori

Quote from: Zerrod on Tue 05.01.2010 18:08:50 (UTC+0200)
Kerran olen ojanpohjalla käyny ja seki johtu siitä että vastaohjasin liian vähän  ::smoke
Opettaa, eikö ?? :tooth:

Nimim: muutaman kerran ojassa käynyt  :psycho:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview