News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Moottorikelkka videot ja muuta turhaa

Started by Josse, Tue 05.01.2010 18:26:53 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Josse

Quote from: Pokerface on Tue 08.02.2011 21:37:47 (UTC+0200)
Kova kelkkakuume olis, mutta uskaltaako tommosta yli 10 vuotta vanhaa kelkkaa ostaa, taitaa mennä talvi korjaillessa  ::nsmoke
Mikä jottei uskalla  :jees:
Katot että tela on ehjä ja runkoa silmäilet tukivarsien kiinnityspisteitten tietämiltä ettei ole ratkeillu.
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Pokerface

onko tuo Lynx Racing huono ajaa, vai mitä, joku sanoi ettei tuossa ole ajo-ominaisuuksia ollenkaan  :think:

PajakkiVasseli.com

Tuolla alustalla(kunnossa jos on) niin pitäs olla yhvä ajaa.Mulla oli siinä Jammussa sama alusta. :jees:
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Josse

Mullekki sanottiin varmana tietona ku pitemmän telan laitoin, että vetoakseleita katkeilee ku tulitikkuja jos en alustan kiinnityspisteitä muuta. Paskapuhetta. Mutta riippuuhan se tietysti mihin vertaa, nykykelkoissa on ajoasento parempi ku kuski istuu enemmän niinku crossipyörän selässä.
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

-teme-

Pokerface

joo toi taitaa olla pro-miesten juttuja, jotka ajaa aina uusilla kelkoilla, itse olen joskus kokeillut toisten kelkkoja joten sopii varmaan aloittelijalle.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Pokerface on Wed 09.02.2011 21:35:40 (UTC+0200)
joo toi taitaa olla pro-miesten juttuja, jotka ajaa aina uusilla kelkoilla, itse olen joskus kokeillut toisten kelkkoja joten sopii varmaan aloittelijalle.
Tuohan on just soppeli alottelijan kelkka.Kevyt,ketterä,halpa ja ei ole liikaa pauhua. :jepso:

-teme-

Liekkö tuo lynx racing pitkälle sama kelkka kuin ski-doo mx z :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview