News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Pokerin ja Icolan lääkärivastaanotto

Started by Señorita iCola, Mon 18.01.2010 18:04:03 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Edellisen heilani kanssa eläessä vuokranmaksun jälkeen jäi noin 70 euroa kuussa rahaa elämiseen. Asumistuki kattoi 490 euron vuokrasta 119 euroa. Toimeentulotukea ei saatu, kun olimma 70 euroa sen tulorajan yläpuolella. Jännä asetelma oli.
Silloin helpotti paljon, kun tein kästöitä ja muuta pikkuhommaa, melkein mitä vain tienatakseni edes vitosen. Marja-aikaan meni tuntitolkulla metsässä, kun noukin hiki päässä mustikkaa myyntiin. Seurakunnalta sain ruokalappuja. Päälle vielä silloisen puolison vaikea alkoholismi ja muut vaikeudet, hankalaa oli.
Memmellä onneksi on luottamus mieheensä, mutta itelläni oli oikeinki huono sillonen parisuhde. Olen siitä kaiketi jossain avautunukki. :parku:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Meni se. :sorry:

E: Tosin, se 70 e jäi laskujen jälkeen. Jos olisin karsinu pois netin ja sähkön, niin olis ollu enempi. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

No laskujen jälkeen ok, mutta sähkökin huomioidaan menona...

No, eipä sitä itelläkään rahaa ollu elämiseen ku oli kallis mies, mutta nyt ku saa itte määrätä mihin sitä rahaa käytetään niin pärjää ihan hyvin  :jepso:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Memme

Quote from: NaiNeN on Wed 20.01.2010 13:30:36 (UTC+0200)
Quote from: Memme on Tue 19.01.2010 22:13:45 (UTC+0200)
Quote from: NaiNeN on Tue 19.01.2010 21:28:34 (UTC+0200)
Niin ettei taida ne syylät kauheesti vaivata, jos ei ole pariakymmpiä laittaa lääkkeisiin...
Kyllä ne vaivaa. Ja ei tosiaankaan kaiken maksamisen jälkeen jää kun se n. 40-50 egee kahdelle hengelle kuukaudeksi.
Ootteko hakenu/saanu toimeentulotukea?
Ei saada.

Señorita iCola

Quote from: eipassaa on Wed 20.01.2010 12:23:31 (UTC+0200)
Quote from: Diego on Wed 20.01.2010 11:58:35 (UTC+0200)
Quote from: eipassaa on Wed 20.01.2010 11:52:15 (UTC+0200)
Quote from: Tuomari on Mon 18.01.2010 22:41:00 (UTC+0200)
Quote from: Pokerface on Mon 18.01.2010 22:10:46 (UTC+0200)
Quote from: nahkaparturi on Mon 18.01.2010 21:09:32 (UTC+0200)
Vasemman jalan keskimmäinen varpaani on ollut mustuneena jo toista kuukautta. Olenko voinut saada tämän laivan lakanoista neljä vuotta sitten? Nimim. käytän sukkia (useinmiten)
Kollegani Icola on enemmän näitä jalkamiehiä, vastatkoon hän tähän kysymykseen :jees:

Niin, eikös sillä ollut Voorti :think:
Huutonaurua n. x-määrä minuutteja  :rofl: ja sitten kysymykseen:

Molemmat jalkani amputoitiin kolme vuotta sitten ja nyt vasemman jalan isovarvasta särkee ihan helvetisti, mikä neuvoksi ?
9 millinen aspiriini auttaa joka vaivaan  :psp:
Odotan vielä asiantuntijan mielipiteen.
Päiviä vaan potilaille.
Kyseessähän on ilmiselvä haamukipu. Tähän vaivaan jalan amputoimisen jälkeen tosiaan ei auta muu, kuin muuttua itse haamuksi, eli 9mm burana kalloon ja sitten henkiolennoksi muututtuasi amputoit jalkasi uudestaan kummitusten moottorisahalla. Haamukipu tuskin enää haamulle ilmestyy.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Miten saa tissistä märän pois?
Aina kun sitä puristaa, niin märkä valuu pöksyihin. :sorry:

Señorita iCola

Quote from: omglolnoob on Wed 20.01.2010 15:35:12 (UTC+0200)
Otat jonkun apurin imemään sitä tissiä :jees: Jos märkä tästä huolimatta valuu pöksyihin, niin pitää nuolla se pois emättimen kautta.
Olen kuullut juttua että kun kehittää itselleen syömishäiriön, niin sen jälkeen paikat pysyy kuivana kuin hiekkaämpäri, kannattaa kokeilla tätäkin.

nyyyps

Quote from: Icola on Wed 20.01.2010 15:38:47 (UTC+0200)
Otat jonkun apurin imemään sitä tissiä :jees: Jos märkä tästä huolimatta valuu pöksyihin, niin pitää nuolla se pois emättimen kautta.
Olen kuullut juttua että kun kehittää itselleen syömishäiriön, niin sen jälkeen paikat pysyy kuivana kuin hiekkaämpäri, kannattaa kokeilla tätäkin.
Paljonko minun pitäisi sitten lihoa, nykyisin kun olen 167-senttinen ja painoa on hivenen päälle 60 kiloa. Riittääkö triplaaminen?

Señorita iCola

Quote from: omglolnoob on Wed 20.01.2010 15:39:58 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Wed 20.01.2010 15:38:47 (UTC+0200)
Paljonko minun pitäisi sitten lihoa, nykyisin kun olen 167-senttinen ja painoa on hivenen päälle 60 kiloa. Riittääkö triplaaminen?
Meinaan päinvastaista häiriötä, eli kun kuihdutat itsesi 20 kiloiseksi niin hyvä tulloo  :psp: En tiedä miten lihominen vaikuttaa asiaan, en ole tutkinut tai saanut koulutusta, mutta kai ne märät pysyy paremmin siellä läskivuorien sisälläkin :serlokkismoke:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview