News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

F1 2010

Started by furioso, Sun 14.02.2010 11:13:03 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Vaikka aiemmilla kausilla on toivonut että Hamiltoni ei voittais niin nyt on ihan sama, kunhan Ferrari ei voita  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

jos toivoa saa ni Webber sais voittaa...ajoittain loistava ja huononakin päivänä erittäin hyvä...eikä tee samalailla virheitä kun Vettel...seb saa vielä kasvaa hetken aikaa  :jepso:
Carpe Natem

Señorita iCola

Ei oo tällä kaudella tullut seurattua yhtäkään kisaa, mielenkiinto lopahtanut kun ei aja suomalaisia menestyvissä talleissa ja muutenkin on vähän mennyt into katsoa. Jos sitä joskus innostuis jos saavat kisoihin enempi ohitustilanteita, ilman naurettavia pellesääntöjä mitä on ehdotelleet, oikoradat jne...  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

iltapäivä kisoja seurannu...loistavaa kankkus"tekemistä"  :jepso:

Mulla näkyy paketin kanssa tuo maxi, ni näkee suorana  :jees:
Carpe Natem

Señorita iCola

Mikäs siinä seurata vaikka sivusilmällä jos kerta suorana näkyy  :jepso:
Mie oon vähän sottaillut että jos joskus maksukanavia niin canalin otan ennemmin kuin noita plustv juttuja, hinta taitaa olla nykyään jo melkolailla sama ja canalilta tulis enempi urheilua mistä ite tykkää.
Mut joo oishan se siitä hyvä jos Webberi voittais kun ukko pitkän uran jo tehnyt, kaipa tuo voittaakkin ansaitsisi kerran.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


Jarre

Webber on ajanu aikas kauan, ja ajaa niin virheettömästi että ansaittee tältä vuodelta sen mestaruuden...toki sen ansaittee kuka tahansa jos voittaa...mut Webberille se olis eka  :jees:

Mä en noista muista paketeista tiiä, ku itellä on tarjouspaketti....Welhon L+ jotain lisä kanavia paketti (kai)....ni tuli siinä mukana kohtuu hintaan  :think:
Carpe Natem

Señorita iCola

Täälläpäin ei oikeastaan ole muita vaihtoehtoja kuin plustv tai canali, ei nuo kaapeliyhteydet yllä tänne asti  :psp:
Canalilta teräväpiirtona valioliigaa, la ligaa ja kaikkee muuta  :drool:

Joskus kun on rahoissaan niin enempi tutustua tarjontaan  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

ei tuo kallis ole, jos paljon katsoo...mulla toi maksaa 20,90€/kk..Anaali taitaa olla melkein 30€ kuussa  :think:
Carpe Natem

Örtzi

Mun mielestä olis paras vaihto-ehto, että kuka tahansa muu kuin Alonso voittaa mestaruuden ja Massa jää 6 pisteen päähän mestaruudesta, eli olisi voittanut ilman Hockenheimin tallimääräystä, jossa menetti 7 pistettä..  ::hihsmoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Jarre

Quote from: Örtzi on Tue 31.08.2010 19:04:11 (UTC+0300)
Mun mielestä olis paras vaihto-ehto, että kuka tahansa muu kuin Alonso voittaa mestaruuden ja Massa jää 6 pisteen päähän mestaruudesta, eli olisi voittanut ilman Hockenheimin tallimääräystä, jossa menetti 7 pistettä..  ::hihsmoke
:lach:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview