News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

My diary

Started by muulinpääkalkkuna, Sun 21.02.2010 16:35:30 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

muulinpääkalkkuna

masentaako, älä huoli..

::nsmoke otteita päiväkirjastani...

•   Vaimoni tykkää puhua minulle seksin aikana. Viimeyönäkin hän soitti yhdestä hotellista.
•   Vaimoni pitää seksistä auton takapenkillä. Ongelmana on se, että hän haluaisi minun olevan ratissa.
•   Jos ei olisi taskuvarkaita, minulla ei olisi minkäänlaista seksielämää.
•   Kävin eroottisella hierojalla. Valitettavasti siellä oli juuri silloin itsepalvelu.
•   Katutyttö väitti minulle, että hänellä särkee päätä.
•   Eräs tyttö soitti minulle: "Tule käymään, ketään ei ole kotona." Menin käymään. Siellä ei todellakaan ollut ketään.
•   Ostin kirjan, jonka otsikko oli "100 uutta asentoa". Nyrjäytin itseni painovirheen takia.
•   Matkatoimistossa kerrottiin, että saan viettää 7 yötä Havaijilla. Muttei ainuttakaan päivää.
•   Avioliitto on kova juttu. Vaimoni pussaa ihan tuosta vaan koiraamme, mutta kieltäytyy juomasta lasistani.
•   Minulla oli nuorena finnejä. Nukahdin kerran kirjastossa ja heräsin siihen, että näkövammainen luki kasvoiltani.
•   Sanoin kerran isälleni, etten jaksa enää juosta ympyrää. Hän naulasi toisenkin jalkani lattiaan.
•   Kun isäni halusi seksiä, äitini näytti hänelle minun valokuvani.
•   Olin kerran niin masentunut, että päätin hypätä 10 kerroksesta alas.
•   Pastori saapui paikalle ja hän sanoi minulle seuraavat sanat: "Paikoillanne...valmiit..."
•   Olin eksyksissä ja pyysin poliisilta apua: "Voisitteko auttaa vanhempieni löytämisessä?"
•   Poliisi vastasi: "En oikein tiedä, on niin paljon paikkoja, jonne he olisivat voineet piiloutua..."
•   Minua pyydettiin kerran malliksi julisteeseen. Siinä mainostettiin ehkäisypillereitä..
•   Olin töissä pieneläinkaupassa. Asiakkaat kyselivät jatkuvasti ihmetellen, kuinka olen voinut kasvaa niin isoksi.
•   Omistin joskus koiran, mutta se teki itsemurhan kun tajusi, että olemme samannäköisiä.
•   Minulla oli sellainen koira, jonka lempiherkkupala (luu) sijaitsi kädessäni.
•   Vanhempani vihasivat minua. Kylpyleluina minulla oli leivänpaahdin ja radio.
•   Aina kun leikin pienenä hiekkalaatikolla, kissamme yritti haudata minut.
•   Äitini ei ole imettänyt minua koskaan. Hän sanoi että pitää minua ystävänään.
•   Aamupahoinvoinnit alkoivat äidilläni vasta syntymäni jälkeen.
•   Silloin kun synnyin, lääkäri sanoi isälleni: "Olemme tehneet parhaamme, mutta hän tuli sittenkin ulos."

:puke:


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Dimmu Burger

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

naamapää

Kissa parka... ei saa kakkaa haudattua vaikka kuinka koittaa

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


-teme-


NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Kastori


jta

Quote from: muulinpääkalkkuna on Sun 21.02.2010 16:35:30 (UTC+0200)
masentaako, älä huoli..

::nsmoke otteita päiväkirjastani...


•   Silloin kun synnyin, lääkäri sanoi isälleni: "Olemme tehneet parhaamme, mutta hän tuli sittenkin ulos."

:puke:
"annetaanko tälle sos-tunnus vaiko korvamerkki.  :psp:

"Siinä kätilö kauhusta kalpeni
kun minä tulin maailmaan
ja sairaala laskukin halpeni
pelkäs lääkäri vastuutaan"

Bobo

En este mundo paz no existen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview