News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Vitutustopik

Started by Milla Makia, Sun 07.03.2010 13:05:27 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Tai sellaiset "kaverit", jotka juovat 24/7 ja soittelevat et "olisko tietoa kellä ois viinaa"..   :angry:

jem

Quote from: Memme on Thu 08.04.2010 17:15:36 (UTC+0300)
Tai sellaiset "kaverit", jotka juovat 24/7 ja soittelevat et "olisko tietoa kellä ois viinaa"..   :angry:
niille kannattaa antaa lähimmän alkon osote.  :psp:

Memme

Quote from: jem on Thu 08.04.2010 18:47:09 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Thu 08.04.2010 17:15:36 (UTC+0300)
niille kannattaa antaa lähimmän alkon osote.  :psp:
On yritetty vaikka mitä.. Saakelin puupäät  :kerpele:

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Memme

Sille tekiskin ihan eetvarttia.
Vastahan tuo on juonu 8 vuotta putkeen  :kahvi:

Ja reilusti alle 30v

jem

Memme

:kyrp:   :kyrp:   :kyrp:    :kerpele:

Mies on sellaisella päällä heti mun herättyäni se karjuu ja valittaa ihan joka vitun asiasta, jotka SILLÄ menee mönkään tai ei vaan muuten onnistu!!
Ketäs muutakaan se syyttää kuin mua ja pitää mua just sellaisena et "ei mulla ole tunteita, ei se huutaminen ja nimittely ei nosta minussa minkäänlaisia tunteita"..  Voi kuinka väärässä se helvetin runkkari voi ollakkkaan!!!
Eikä se jostain syystä IKINÄ kuuntele loppuun sitä mitä mulla olis sanottavaa. Sanoi mulle että "ei se voi olla mitään niin tärkeää asiaa kerta sen kertomiseen menee noin kauan aikaa"!!
Joskus tekis mieli hakea makkarista toi Baseball- maila ja huitastä paskiaista keskelle jakaukseen  :kahvi:
Älyäisköhän se sen jälkeen kuinka on mulle sanonut ja ennen kaikkea miltä se minusta tuntuu!! Monesti on kyyneleet tullut ihan väkisin  :sorry:
Ja sitten kun mies on sen huomannut niin sanonut esim. näin:"No kylläpäs sinä nyt oot herkällä päällä!! En tietääkseni loukannut sua millään tavoin. Ei kärsi näköjään mitään kritiikkiä sanoa"..  :kahvi:
Sitten kun mä verestin sen muistia et mitä ole sanonut, rupes häpeämään, eikä ollut uskoa korviaan mitä se raivon puuskassa mulle latelee tulemaan..

Kyllä pitäis jotain kautta(vaikka mielenterv. puolelta)saada tietoon et mikä sille aiheuttaa noita karjumiskohtauksia, joista se ei muista läheskään kaikkea.
Mä olen sanonut et olisin todella ylpeä, jos ottais selvää asiasta, joka vaikuttaa mun omaan tuntoon todella paljon. Mä tunnen et mä en ole omalle miehelleni läheskään sellainen puoliso joka riittäisi sille.. Elikkäs nyt meillä on ongelmia ihan riittämiin  :jees:

Vittujen VITTU   :kerpele:  :kerpele:

jii

Hotmail on ihanpaska! Pelkkää spammia sinne vaan tulee.

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview