Mitä juot nyt tai mitä olet juonut äsken ?

Started by Viikinki, Sat 03.04.2010 21:14:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

=Juku=


Me first (rules of traffic)

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.


hiekkapinppi

Älä lue tätä!

Bobo

En este mundo paz no existen.

Esinahka-Einari


=Juku=

punkkua tankkautti lääkäri lenkillä, kun yritin talonsa ohi   :jepso:

Me first (rules of traffic)

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Esinahka-Einari


hiekkapinppi

Älä lue tätä!

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview