Microsoft puhelimet ent. Nokia

Started by peter, Wed 28.04.2010 20:39:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jarre

Niin niin, mut kun mun E7 ei oo windows luuri... millä mä saan ne tiedot siitä siihen windows luuriin...  :bounce:
Kun missään ei oikein sanota että onko sata varma että toi varmuuskopio filu on avattavissa windows luurissa  ::osmoke
Carpe Natem

Susey

Ai no niin tietenkin :facepalm:

Symbian ja WP ei taida olla varmuuskopioiltaan yhteensopivia :sorry: Mahtuukohan ne yhteystiedot SIM-kortille? Vai onko mukana sähköpostiosoitteitakin?

Susey

Mutta hetkinen!

QuoteIf you only want to transfer your contacts, or if you use an Apple Mac, use the Contacts Transfer app on your phone. If your phone does not have Contacts Transfer app, you can download it from Store (formerly known as Marketplace).

http://www.nokia.com/us-en/support/troubleshooting/?action=singleFAQ&caseid=FA136391_en_US

nyyyps

Kirjottaa yksitellen paperille ja näpyttää seuraavaan puhelimeen. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Sieltä löyty toi kohta missä synkätään skydriven kautta... pitää vaan toi win id salasana ottaa taas käyttöön...  :jees:
Carpe Natem

Jarre

Nyt kipioituu.... laitoin vaan yhteystiedot...  :jees:
Kun viestit ei oo mahdollista näköjään..  ::osmoke
Carpe Natem

Susey

Androidille on saatavissa SMS Backup joka tosiaan siirtää viestit sähköpostiin, en tiedä onko Nokialle vastaavaa :jees:

Jarre

No nyt ne on siellä skydrivessa...  :jees:
mietin tässä että pitäiskö hankkia joku halpispuhelin että pärjäis pari päivää... tosin vituttais maksaa, mut saisinhan mä sen rahan takas töistä...  :think:
Carpe Natem

nyyyps

Se 20 euron samsungi on tosi hyvä, sillä soittaa ja sillä tekstaa. Pariksi päiväksi et ehi edes akkua käyttää loppuun vaikka et latais sitä paketista ottamisen jälkeen. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Joo, joku tommonen mut tosin miulla on töissä joku vanha E51 mut en oo yhtään varma että toimiiko se enään...  :think:
Ehkä mä kun kampin kautta menen tänän kuitenkin ni napsin mukaan se halpiksen...  :jees:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview