Microsoft puhelimet ent. Nokia

Started by peter, Wed 28.04.2010 20:39:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Carpe Natem

paavo

Minä se teen lumitöitä, siivoilen ja kaikenlaista ylimääräistäkin mitkä kaikki ovat asiakkaan velvollisuuksia :sädekehä:
Olen huomannut että ei mun urakka kuse tai tulotaso kärsi jos teen jotain ylimääräistäkin, sujuupahan oma työkin mukavammin/nopeammin.

nyyyps

Ylimäärästä mieki teen sen ohella, mitä vaaditaan. Monasti jää soppeleita taukoja, mutta työnkuva on kyllä niin laaja verrattuna semmosen joka perseensä puuduksiin istuu työpöytänsä ääressä ruuvaamassa loputonta rikkinäisten kännyköiden vuorta pienemmäksi.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

hassua että työn kunnolla suorittamisesta on tullu ylimäärästä...  :jees:
Carpe Natem

paavo

Nuo mitä luettelin on kirjattu sopimukseen asiakkaan velvollisuuksi.
Suurin osa kolleegoista elääkin sen sopparin mulkaan, mutta  jos asiakas asuu vaikkapa vantaalla ja taloa tehdään hämeessä
niin ei se ole aivan heti lumitöissä tai tavaroita kantamassa/suojaamassa kun niitä tulee työmaalle.

Viime talvena mun työmaalle pääsi autolla, naapurityömaalla oli autot tien varressa ja polku talolle.
Mitä veikkaatte kumman oli mukavampaa kanniskella työkaluja ja muutenkin toimia omalla kohteellaan?

nyyyps

Pakkohan se on mennä sieltä mistä aita on matalin ja puottaa laatutasoa, jos työtä on enemmän ku ehtii tehä. Tai sitten jos sattuu korjaajaksi joku karenssin uhalla palkattu konekirjotustaitonen apina (=datanominretku tai vast), jolla ei työnteko kiinnosta, mutta sen esimiehet ei ole sitä vielä hoksannu.

Se häätyy reklamoida, ei ne siihen mahda reagoida eikä asia muuttua, mutta onpa reklamoitu. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Toi on ihan eri asia. Puhelin jos päivitetään ja jätetään homma puolitiehen ni se on mun mielestä huonosti tehty, kyllä sen pitäis samantein päivittää se kokonaan se luuri eikä jättää osaa tekemättä. Ja sama tuossa akussa... kun kerta on kiinni piuhassa koko korjauksen ajan ni meiksei tuntia pitempään ettei asiakkaalle tuu tilanne että puhelinta ei pystynyt töissä ottaa käyttöön vaan piti odottaa kotiin että sai piuhan päähän...ja siinäkin sitä piti pitää hetken ennenkuin suostu käynnistymään...  :jees:
Carpe Natem

nyyyps

No ei se ole eri asia. :blink:
Laatu ei toteudu, ja se ei ole asiakkaan vika. :jees:

Se häätyy reklamoija. :jepso:

paavo

Jospa otan kantaa luuriinkin, jos siinä on tietty sisältö sinne viedessä niin pitää se tulla siinä kunnossa takaisinkin.

Autoissakin on ohjelmia ja kyllä ne huollossa laitetaan ja pidetään yllä. Ei asiakas niitä lataile.
Kuvat ja muut tiedostot ne käskee ottamaan talteen luurista, se on selvä.

Jarre

Quote from: nyyyps on Fri 21.12.2012 19:04:31 (UTC+0200)
No ei se ole eri asia. :blink:
Laatu ei toteudu, ja se ei ole asiakkaan vika. :jees:

Se häätyy reklamoija. :jepso:
Niin siis eri asia ku paavolla. Toki reklamoin kun meen töihin, siellä on oma kaavake sitä varten  :jees:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview