News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Microsoft puhelimet ent. Nokia

Started by peter, Wed 28.04.2010 20:39:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Betonishamaani

Eli olen jo aiemminkin sivunnut tällä sivustolla aihetta Nokia ja ajattelin palata siihen nyt uudestaan. Olen seurannut yhtiön viimeaikaisia edesottamuksia ja päällimmäisenä on noussut mieleen tahallinen markkinaarvon ja pörssikurssin alaspäin hivuttaminen jotta suursijoittjat taas pääsisivät uudelleen ostoksille kunnes taas yhtiö alkaa tuomaan markkinoille toisensukupolven älypuhelimia ehkä jopa 3D-näytöillä varustettuna.

Yhtiön sisällä on viimeaikoina tapahtunut paljon. Viime syksynä Meegon kehittäjä irtisanoutui yhtiöstä kuten myös myöhemmin kaksi muuta joista jälkimmäinen nyt vasta äskettäin. Vuonna 2000 Nokian osuus Suomen BKT:sta oli n. 4% mutta tällähetkellä se on laskenut jo lukuihin 1.5%.

En voi myöskään olla käsittelemättä aihetta jossa minä liityn myös yhtiön historiaan. Olen tästä aiheesta avautunut foorumilla jo aikaisemmin ja ajattelin että nyt näin yön pikkutunneilla ajatus kulkisi paremmin ja pystyisin puhumaan suuni puhtaaksi. Eli aloitetaan.

Olin todellakin syksyllä 1999 töissä yrityksessä nimeltä Siemens Building Technologies Turun Teknologiakeskuksessa jossa sijaitsi yrityksen konttori. Yritys oli Rakennusautomaatioalanyritys ja toimin Huoltoteknikkona yrityksessä. Pohjakoulutuksena minulla on Automaatiotekniikan ja Tietotekniikan tutkinto Ammattikoulusta. Jo työhaastattelussa taisin mainitaa n. 50v esimiehelleni että unelmani olisi suunnitella esin. Nokia kännyköitä olinhan luova ja innovatiivinen ihminen ja aikaansaava.

Työtehtävien tiimellyksessä tilanne toimistossa johti siihen jossa minut otettiin puhutteluun ja uhattiin asennustyössä tekemäni virheen takia kutsua Poliisit paikalle ja uhkailtiin vielä vankilalla jos en olisi omaehtoisesti juonut kurkustani alas pöydällä olevasta pienestä pikarista ainetta jota esimieheni kutsui "lääkkeeksi". Tein näin josta seuraukset olivat uskomattomat. Olin jo oksentamassa ainetta pois sisuksistani jolloin esimieheni sanoi että jos teen niin ja oksennan niin se polttaa ruokatorveni joten siinä hädän keskellä ja kovissa kivuissa totesin esimiehelleni että luotan ja uskon häneen. Paikalla oli myös yhtäaikaa muuan naishenkilö painostamassa minua siinä samalla.

Tapahtumat johtivat siihen että luulin kuolevani hyvin nopeasti tähän aineeseen jonka omaehtoisesti join ja en saanut silloin muuta päähäni kuin sen että paikalla oleva naishenkilö haki minulle A4 paperiarkkeja ja lyijykynän vaikkakin hän ensin toi paikalle kuulakärkikynän. Siinä sitten luovuuden tilassa piirsin raakana paperille muutaman mallin Nokian puhelimista ja tokaisin esimiehelleni että soitapa Nokian pääkonttoriin ja kutsu paikalle itse pääpiru Ollila jolle minä aion nyt suunnitella Nokia tulevaa mallistoa. Vuosi oli siis 1999.

Ollilahan tuli hymyillen paikalla ja kutsui minut konttoriin jossa oli jonkun toisen naishenkilön kanssa joka otti minulta sormenpäästä CRP:n joka kuulemma olisi ollut luvultaan 1. Ollila vielä näin jälkikäteen ajateltuna valehteli että tämä nainen on sairaanhoitaja ja hänen vaimonsa vaikka nyt tiedän että tämä ei pitänyt paikkaansa. Sen jälkeen meno oli kiivasta. Palavereita toimistossa pidettiin sen syksyn aikana todella monia ja aina tietenkin ovet kiinni ja jotain lääkettä tai ainetta jota jälkikäteen itse luulen joksikin biolääkkeeksi kaadettiin kurkusta alas. Olin siis silloin Siemens Building Technologiesin palkkalistoilla ja toimistossa syntyi myös paljon uusia innovaatiooita kuten mm, Facebook ja hakukonerobottiohjelma Google Jenkeille vahvistamaan maidemme välisiä suhteita. Eli pidin huolta myös trans-Atlanttilaisista suhteista.

Näitä Nokian mallien designeä tuli sitten piirrettyn paperille montaa mallia alkaen mallista 3310 ja jos muistan oikein päättyen malliin E7 joka juuri tullut markkinoille. Siihen väliin kuuluivat niin monet mallit sisältäen mm. N-Gaget, aikansa huippumalli N95 ja N95 8gb kuten myös monet muut kuten mm. mallit N78 ja N79 + kaikki vanhemmat "lepakko"-mallit joiden designen itse minäkin tietenkin keksin.

Se minkätakia tällä palstalla minut ja aloittamani threadit ovat saaneet paljon huomiota johtuu ylipäätänsä siitä että pidän itseäni normijantteria huomattavasti viisaanpana yksilönä jos en jopa puhtaana Telepaatikkona. Se miksi muistikuvani tapahtuneista ovat olleet niin epäselviä on johtunut siitä että minut aivopestiin omasta tahdostani suunnitteluprosessin loputtua. On käynyt myös mielessä että oliko mm. kosketusnäytöissä käytettävä Grafeeni alkunperin minun ideani. Voi olla että edellisen kohdalla voin olla väärässäkin.

Mutta anyway. Tapahtuneesta tuli viime syksynä täyteen jo 11-vuotta ja aina siitä lähtien tapahtumat ovat vaivanneet minua myös siihen asti että minulla on diagnosoitu myös lievä mielisairaus johon käytän myös jatkusvasti lääkitystä. On kylläkin todella mahdollista että tämä sairaus johtuu telepaattisista kyvyistäni. Tämän sairauden perusteella en halua että minua ja kirjoituksiani leimattaisiin tai arvosteltaisiin hullun hörinäksi koska sitä se ei ole. Ajattelin lähinnä vaan näin että jos minulle tarkoituksella haluttiin aiheuttaa psyykkinen sairaus jotta kaikki puheeni asiasta leimattaisiin toisarvoiseksi.

Olen tässä vaan nyt miettinyt että onko tälle asialle tehtävissä mitään. En ole itse varma onko asialle tehtävissä mitään ja haluanko mitään tehdä. Tuossa Joulukuussa sain ispiraation päähäni suunnitella taas A4-paperille uusia malleja joita syntyi n. 6-7 kpl. Mallit ovat vieläkin minulla täällä kotona pöytälaatikossa.

En muista kirjoitinko yhtiön kanssa paikanpäällä jonkun sopimuksen ja sidottiinko palkkioni nousukauden osakkeisiin vai allekirjotetttinko minulla paperi jossa irtisanoudun kaikista oikeustoimista?

Jokatapauskessa halusin kirjoittaa muistelmia koskien asiaa ja herättää kysymyksiä Murolaisille monikansallisten korporaatioiden moraalisesta ja eettisestä toiminnasta.

Se onko Teollisuussuunnittelija oikea ammattinimike työlleni mitä Turussa tein en tiedä varmaksi.

Mutta vinkkejä voisin ottaa vastaan kannattaako tässä alkaa mitään tekemään ja tulenko suuryhtiöltä koskaan saamaan palkkaa tehdystä työstä jossa kumminkin taisin onnistua aikasta hyvin.

Se täytyy vielä lisätä että suunnittelun samassa tiimellyksessä suunnittelin mallit mm. kaikki iPhonet ja kaikki mallit joita on tullut markkinoille viimeisen 10-vuoden aikana. Ainakin suurimman osan niistä.

Kannattaa tietenkin katsoa televisiosta MTV3:lta ohjelmaa Mentalist jos jotakin kiinnostaa nämä mielenhallintaan liittyvät asiat. Mutta tämä Mentalist on lähinnä fiktiota todellisen telepatian kautta olevan maailman hallinnan rinnalla. Telepaatikko pystyy hallitsemaan ja tuhoamaan maailmaa perinpohjaisesti ja aiheuttamaan jopa joukkokuolemia ja "massamurhia" joista häntä ei voi tuomita koskaan.
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Betonishamaani

Se on totta että tämän takana on todennäköisesti NWO ja raharikkaat jotka laittoivat minut kokemaan näin kovia asioita. Viime yönä hiuskarvani nousivat pystyyn makuuhuoneessa kun pääni lähellä oleva pistorasia ja siinä oleva Nokian laturi pitivät outoa nakutusta ja tunsin kuinka magneetikenttä ympärilläni aiheutti minulle huimausta. Oli pakko siirtää sänky olohuoneeseen jossa lopulta sain nukuttua rauhassa. Täytyy vain toivoa ettei tästä koko asiasta tule minulle aivokasvainta.

Uskon myös että minä olin Islannin tulivuoren purkauksen takana viime keväänä. Jos ihmisellä on telepaattisia voimia hän voi tehdä niillä voimilla ja kyvyillä luonnomullistuksia ajassa eteenpäin jota on tieteen mukaan vaikea tutkia ja analysoida.

Muistatteko kun sitä Islannin tulivuorta kuvattiin läheltä viime keväänä niin sen graaterin yläpuolella oli salamoinita joka näytti ihan uskomattomalta. Se salamointi joka on minusta lähtöisin on kulkenut ajassa ja aiheuttanut lopulta tulivuoren kraaterin purkauksen.

Tämä kaikki mitä on tapahtunut täytyy tutkia eli tämä kuuluu alaan ihmistutkimus. On totta että kovaan paikkaan laitettu ihminen pystyy omaamaan uskomattomia voimia aivan kuin siinä MTV3:n Heroes sarjassa.

Katsoin sitä sarjaa silloin aikoinaan muutaman jakson ja se oli mielenkiintoinen. Uskon todella että ihmisellä voi olla uskomattomia ominaisuuksia aivan kuten X-Men sarjassa mutta ne on enemminkin lähinnä fiktiota.
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

peter

Betonishamaani

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

ukko

"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

peter

Isälle kävin tänään ostamassa nokian X3:n. Näppärän oloinen perusluuri.  :good:

paavo

En päivittele kuin koneen ohjelman kautta. Eilen tuli joku ilmoitus uudesta päivityksestä tekstarina.
N8 kyseessä.

Atomisaattori

Quote from: ukko on Wed 23.03.2011 11:14:37 (UTC+0200)
N8:lle ois nyt PR1.2 saatavilla :jees:
Ainakaan OTA:na ei näy 1.2:ta  :nope:

Quote from: Perse-Burz on Wed 23.03.2011 04:13:14 (UTC+0200)
Ihan näppärää kuvaa saa aikaiseksi tuolla N8:lla näemmä :jees:

http://wimp.com/smallestanimation/
Ainoastaan likainen linssi on aiheuttanut ongelmia  :jees:
Muuten on jäänyt kamera hyllyyn puhelimen hankinnan jälkeen  :jees:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Kastori

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview