Microsoft puhelimet ent. Nokia

Started by peter, Wed 28.04.2010 20:39:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Quote from: AnneliAuerrauhasneste on Thu 05.07.2012 16:22:44 (UTC+0300)
nokian älypuhelimet on ollu mallista ja muotoilusta riippumatta kaikki aivan järkyttäviä käyttää :jees:
Jokaista koittanut pidemmän aikaa, että on pohjaa puheille?  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

nyyyps

Kyllä semmonen tykkään/entykkää perstuntuma tulee aika äkkiä, ja sitten on aifounistit ja lumialahkolaiset erikseen. :goofy:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

nyyyps

Tuo sampsungi mulla on ollu vissiin sen vaja vuos ja edellinen sampsunki oli reilun vuos, enkä vieläkään ole täysin sinut sen maailman kanssa, se vain jotenkin tökkäsee joissain asioissa. Vaan sama se on käyttää, kunnes hajoaa. Sen jälkeen ostetaan uusi toiseksihalvin marketista. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Mulla on tuo työpuhelin Samsung, hiukan siinä joutuu toimintoja etsimään, vaikka on yli vuoden mulla ollu. On tuon puhelimen ajatusmaailma aika eri kuin Noksuissa, mitä pää-asiassa on puhelimina ollu. Muuten on kyllä kestävä ja kelpo luuri.

paavo

Heitin N8 ia kalliimman Samsungin pojalle, en sisäistänyt sen toimintaa eikä koneelle ollut toimivaa ohjelmaa.
Pixon 12 oli muistaakseni se paska.
Silläkin on jotain ongelmia sen kanssa, eivät ole helpoimpia käyttää.

Señorita iCola

Quote from: peter on Thu 05.07.2012 13:59:31 (UTC+0300)
Oi niitä aikoja, kun nokian malli pojotti aina ykkösenä noissa TM:n testeissä  ::lsmoke
Kameraa ja näyttöä moittivat, ominaisuudet sai kiitosta ::teinismoke Tuo näyttö muuten on hyvä kyllä, vaan epätarkkahan se on kieltämättä  :jepso:
Opin testin spekseistä myös että onhan tuossa kaksiydinprosessori, oon luullut yksiytimiseksi aiemmin.

Quote from: omglolnoob on Thu 05.07.2012 19:43:56 (UTC+0300)
Kyllä semmonen tykkään/entykkää perstuntuma tulee aika äkkiä, ja sitten on aifounistit ja lumialahkolaiset erikseen. :goofy:
Oonko miekin lumialahkolainen  ::osmoke E.Flop ja Nokia hautaan asti, paras firma ja puhelin ikinä  :runki:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Señorita iCola

Señorita iCola

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview