Microsoft puhelimet ent. Nokia

Started by peter, Wed 28.04.2010 20:39:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

http://www.iltalehti.fi/talous/2013090317443640_ta.shtml

aika monta vuotta tuolla on sössitty ja se maailmanykköseksipääsy on lähinnä tullut uusien aluevalloitusten ja peruspuhelinkehityksen myötä.. 2000 -luvun loppua kohden markkinoille tuli pari varteenotettavaa kilpailijaa ja useampi talouden notkahdus, ja vielä se että nokia ei ole saanut aikaan aikuisten oikeasti yhtään wau-efektia aiheuttavaa älypuhelinta niin lopputulokset on käsillä.. symbianin elinkaari oli nKasin kohdalla jo lopussa, symbian on suunniteltu tehottomille luureille ja siitä ei yksinkertaisesti ollu enää tehoissa kehittyville puhelimille.. oikea suunta ehkä ois ollu meego, vaan mutta ehkä jos..
tarkoitan vaan että kyllä ne virheet on tehty jo kauan sitten ja suunta olis voinu olla hyvinkin sama ilman microsoftiakin.. mulkkuna minä sitä elopia myös pidän mutta työtä käskettyä kait se tänne tuli tekemään.. ihan nokian johtoportaan toiveesta..

=Juku=

QuoteMies löysi sammakon, joka pyysi:
- Suutele minua! Suutele minua, niin minusta tulee kaunis prinsessa ja saat tehdä minulle viikon mitä haluat!
Mies pisti sammakon hymyillen taskuunsa ja jatkoi matkaa. Hetken kuluttuasammakko toisti pyynnön:
- Suutele minua! Suutele minua, niin minusta tulee kaunis prinsessa ja saat tehdä minulle kuukauden mitä haluat!
Mies jatkoi hymyillen matkaansa. Sammakko tuumi, että onpas outo kulkija ja päätti vielä hetken päästä yrittää:
- Suutele minua!! Suutele minua, niin minusta tulee kaunis prinsessa ja saat tehdä minulle puoli vuotta mitä haluat!
Mies vastasi:
- Minä olen Nokialla SW-suunnittelijana ja DI, eikä minulla ole aikaa naisille, mutta puhuva sammakko olis ihan kiva.

Saattaapa jo pussaaminen alkaa!

Elop taisi olla tyyppiesimerkki Troijalaisesta

Me first (rules of traffic)

jta

Quote from: Señorita iCola on Tue 03.09.2013 09:48:55 (UTC+0300)
Nokia-räkyttäjät ei tukisi jokatapauksessa, saavat vaan tekosyyn lisää haukkumiselleen :psp:
Käsi ylös kuka tätä ei arvannut muutenkin. Minä pysyn ikuisesti Nokian käyttäjänä  :runki:
Yhtä motorolaa lukuunottamatta mulla on aina ollu nokialainen vaan seuraava ei tule olemaan enää nokialainen. Ei tämän tempauksen jälkiin.

Örtzi

Quote from: jta on Tue 03.09.2013 14:21:37 (UTC+0300)
Quote from: Señorita iCola on Tue 03.09.2013 09:48:55 (UTC+0300)
Nokia-räkyttäjät ei tukisi jokatapauksessa, saavat vaan tekosyyn lisää haukkumiselleen :psp:
Käsi ylös kuka tätä ei arvannut muutenkin. Minä pysyn ikuisesti Nokian käyttäjänä  :runki:
Yhtä motorolaa lukuunottamatta mulla on aina ollu nokialainen vaan seuraava ei tule olemaan enää nokialainen. Ei tämän tempauksen jälkiin.
Juu, toivottavasti palaa tuhkaksi koko paska. Häviää maailman kartalta koko yhtiö. Ja jos Microsoft-nimellä puhelimia tehdään, niin yhtä pitkää elinikää kuin Mikkisoftan edellisellekin mallille.  :jees:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Kastori

jossain luki että 10 vuotta olis ms:llä oikeus tehä nokia nimen alla luureja..

Susey

Hyvä Suomi, nyt viimeistään päästään maailmankartalle kun maailman johtava käyttiksien valmistaja ottaa maailman parhaan puhelinvalmistajan siipiensä hellään huomaan, kohta tulee iso JYTKY :huraa: Kiitos Stephen, kiitos Nokia, kiitos Microsoft :huraa:

Lumian nousu kyllä loppuu tähän, ja yleensäkin hyvien WP- puhelimien valmistaminen, ja Nokia katoaa myös, mutta ei sen väliä, kolme hurraahuutoa Stephenille :huraa:

Örtzi

:hahaa:  http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/2013/09/1799660/elop-lumia-kasvaa-paremmilla-innovaatioilla
Mikkisoftahan onkin ollut niin tehokas ja innovatiivinen raudan rakentaja, joka pädi ja tietokone ja puhelin, mitä ovat yrittäneet valmistaa onkin ollut aikamoinen menestystarina..  :psylach:

Betonishamaani

Onneksi alkaa BB, niin huomenna tätä ei uutisoi enää kukaan :jees:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Örtzi

Kastori

inhottavasti tämän varjoon on jäänyt myös se että prinsessa madeleine on raskaana..  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview