Nissan - Triidi laadulle

Started by Kastori, Tue 11.05.2010 17:25:16 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Griffin


Örtzi

Ajelin torstaina Pulsarilla, onse vaan häiriintynyt vekotin.  ::tuplao
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


nyyyps

Niin son se semmonen serryn sukunen. :think:
En ole tainnu livenä nähhäkkään.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

eikös pulsar ole käytännössä oikealta-ajettava almera.. ::osmoke

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:


Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

PajakkiVasseli.com

Jaa siis jooo.Nyt mää vasta hokasin.  :umn:

Kun Ö tuosta Pulsarin häiriintyneisyydestä puhui,niin mä luulen että se tarkoitti tätä Gtr Pulsaria.2 litran nelikko turbo. :psycho:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Kastori


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview