News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Postaa kun sait yksityisviestin

Started by peter, Thu 08.07.2010 21:41:10 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jadessa

Mä sain ulosottovirastosta yyveetä. 10 euroa  :blink:

Tais vähän unohtua ylinopeussakko kokonaan maksaa, kun sitä pikku osissa suoritin  :kez:

Viitsivät nyt kympin takia edes riehaantua. Olisivat lähettäneet vaikka jonku karhukirjeen.

=Juku=

Quote from: Jadessa on Mon 15.11.2010 22:59:46 (UTC+0200)
Tais vähän unohtua ylinopeussakko kokonaan maksaa, kun sitä pikku osissa suoritin  :kez:
Nuo kannattaa melkein maksaa kerralla - vaikka pankin sedältä hakisi lainaa. Valtio ottaa aina omansa,
Paitsi ammattivarkailta ja lusmuilta. Myymälävarkaus kun ei enää ole "rikos"!

Me first (rules of traffic)

Jadessa

Quote from: Juku on Mon 15.11.2010 23:02:47 (UTC+0200)
Quote from: Jadessa on Mon 15.11.2010 22:59:46 (UTC+0200)
Nuo kannattaa melkein maksaa kerralla - vaikka pankin sedältä hakisi lainaa. Valtio ottaa aina omansa,
Paitsi ammattivarkailta ja lusmuilta. Myymälävarkaus kun ei enää ole "rikos"!

No ihan oikein päähän otti, kun se poliisitäti sanoi, että maksa miten jaksat, kunhan maksat. No tein työtä käskettyä (300 euroa ja se tuli muuten pihan polttamisesta, ei ylinopeudesta..tsih)
Kiltisti sitä 40-50 e lyhentelin ja yks kymppi nyt unohtu :P

Doku

meneekö vieläkin et jos maksat vaikka sen euron kuussa niin ei mene perintään..

Jadessa

No niin se miliisimimmi mulle sano  :angry: Nyt sit lähtestyvät tommosella ukaasilla. Perkele mä sinne jo kerran soitin että mikä juttu, se sano että otetaan veronpalautuksista..

Nyt kuitenkin lähettivät laskun jossa eräpäivä ens viikolla ja tänään tuli vielä uus kirje ulosottovirastosta. Ihme pelleilyä. En mä siis tiedä viitsinkö maksaa vai antaako mennä...

=Juku=

Sinne kannattaa mennä hattu kourassa ja ihmetellä, kun olet sen kerran sopinut veronpalautukseen, mutta jos valtio on noin pahassa rahapulassa, yrität saada sen kokoon.

Kerran meinasin polttaa hihani verovirastossa, kun väittivät minun saaneen pimeitä tuloja, kun heidän taulukkojensa mukaan sosiaalitapaukset eivät tule toimeen niin vähällä, kuin meidän sortinsakki. (Olin ostanut "uuden" vanhan auton). Otin pennut nälkäisinä mukaan ja sen parkumisen keskellä asia ratkesi äkkiä.    :lach:

Me first (rules of traffic)

Milla Makia

Höh, mä luin ensin että Postaa kun sait yksisarvisen. Mä tahdon yksisarvisen.  :parku:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Alejandro

Quote from: Milla Makia on Tue 16.11.2010 04:55:13 (UTC+0200)
Höh, mä luin ensin että Postaa kun sait yksisarvisen. Mä tahdon yksisarvisen.  :parku:
Hmm...onks väliä missä kohtaa kehoa se sarvi on...ettei tarvii olla päässä ? :P

Susey

Quote from: Milla Makia on Tue 16.11.2010 04:55:13 (UTC+0200)

.. :blink: Aamulääke jäänyt väliin? :psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview