News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Postaa kun istut toimistossa (wc:ssä) läppärin kanssa ja juo kahvia enn

Started by nenaontelo, Mon 19.06.2006 13:50:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

pahasusi: voidaan privalla keskustella noista off topiceista.

Nyt istun toimistossa, mutta kahvi unohtui. Monena aamuna on joko kahvi tai läppäri unohtunut.  :think:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

jiidee

Äh kahvi unohtui, mutta toimistossa istun. Huomenna saan tehokkaamman koneen, niin ei mene pelkäksi paskalla istumiseksi.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

jiidee

Quote from: jiidee on Tue 11.07.2006 22:25:21 (UTC+0300)
Huomenna saan tehokkaamman koneen, niin ei mene pelkäksi paskalla istumiseksi.

No niin, uutta rautaa saatu. Pentium M -teknologia mahdollistaa yli 4 tunnin istunnot ilman virtalähdettä ja lisäakulla päästään 8 tuntiin, siinä voi perse puutua posliinitoimistossa istuessa. Ainiin ja kaikki tapahtuu langattomasti.


:lach:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

jiidee

Ai  :kerpele: pääs kahvi unohtumaan. Tuolla viereisessä huoneessa on muuten vielä 2 läppäriä. Toista asennan ja toisesta tyhjennän omat tiedostot pois ennen myyntiä.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

Minä tarvitsisin ensi vuonna läppäriä ja olisi sellainen hiton kätevä nytkin, mutta kun ei ole varaa ostaa niin ei. Uhkailivat että jos läppäri pitää saada niin sitten pitää kevarikortti ja itse kevari maksaa itse. Helvettiläinen, eipä taidettu saada kannettavaa :angry:


jiidee

Quote from: Susi on Sun 16.07.2006 13:54:41 (UTC+0300)
Minä tarvitsisin ensi vuonna läppäriä ja olisi sellainen hiton kätevä nytkin, mutta kun ei ole varaa ostaa niin ei. Uhkailivat että jos läppäri pitää saada niin sitten pitää kevarikortti ja itse kevari maksaa itse. Helvettiläinen, eipä taidettu saada kannettavaa :angry:

Mulla on yhteensä 5 läppäriä, emännällä yksi ja pöytäkone on yhteinen. Noista läppäreistä 3 on vanhentuneita paskoja ja yksi menee myyntiin.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

jiidee

Istun taas täällä...kahvi ehti jo loppua ja läppäreitäkin on enää 4 (2 täällä talossa ja 2 toisessa).
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

nenaontelo


Susey

Quote from: jiidee on Sun 16.07.2006 13:56:21 (UTC+0300)
Quote from: Susi on Sun 16.07.2006 13:54:41 (UTC+0300)
Minä tarvitsisin ensi vuonna läppäriä ja olisi sellainen hiton kätevä nytkin, mutta kun ei ole varaa ostaa niin ei. Uhkailivat että jos läppäri pitää saada niin sitten pitää kevarikortti ja itse kevari maksaa itse. Helvettiläinen, eipä taidettu saada kannettavaa :angry:

Mulla on yhteensä 5 läppäriä, emännällä yksi ja pöytäkone on yhteinen. Noista läppäreistä 3 on vanhentuneita paskoja ja yksi menee myyntiin.

Onhan se nyt perkele sinulla helppoa :angry:


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview