News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

SM-liiga 2010-2011

Started by Señorita iCola, Thu 16.09.2010 16:27:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa mestaruuden tällä kaudella?

Blues
4 (8.7%)
HIFK
7 (15.2%)
HPK
0 (0%)
Ilves
3 (6.5%)
Jokerit
5 (10.9%)
JYP
3 (6.5%)
KalPa
4 (8.7%)
Kärpät
6 (13%)
Lukko
2 (4.3%)
Pelicans
0 (0%)
SaiPa
2 (4.3%)
Tappara
1 (2.2%)
TPS
5 (10.9%)
Ässät
4 (8.7%)

Total Members Voted: 41

IsoPahaJolppi

:jees: On sillä sentään kokemusta kovista sarjoista valmentajana. Etelä-Korea ja Norja, molemmissa pääsarjatasolla.

Onhan sillä ainakin kokemusta karmea määrä takanaan. Toivotaan että onnistuu.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Morgan

Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Morgan

PUNAINEN MUSTA VALKOINEN ON VÄRIT VOITTAJIEN
P-P-P PIHLSTRÖM-PERRIN-PESONEN
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Örtzi

Olihan tuo odotettavissa. No, jouluna mä sain peri lahjaa. Enempi kuin palloseuran koko porukassa näyttää olevan..
Ja älkää käsittäkö väärin. TPS on mun seura, tää konttaaminen kun vaan jotain aivan uskomatonta. Ei ole ennen nähny.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

IsoPahaJolppi

:jippii: Ullatuuuuus. Turpiin tuli, kotona, ja maalilla. Vittu miten tasasesti ne vetää.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

:jippii: Ja taas maalin tappio lopuksi, tosin jatkoajan jälkeen mutta kuitenkin.

Morgan

Ruutupaitarakastaja

Jookkkeeriiiit!  :jippii: Reilu 0-1-voitto Tapparasta...  :lach:

Rouhka

Ässät :good:. Mää sano, et Pata o paras hokitiim länsirannikol täl hetkel :jepso:
Atleetlik Ruikul  Kange Sinep

Poslari

Quote from: Morgan on Mon 27.12.2010 14:28:40 (UTC+0200)
Jussi Makkonen siirtyy tps:iin. Mako purki sopparin jypin kanssa saadakseen peliaikaa enemmän, turussa sitä varmasti onkin luvassa.
Jypissä Makkonen ei koskaan oikeen "istunnut" tuohon ryhmään,7+8 olis odottannut pikkasen enemmän pelasi ajoittain aika flegmaattisesti, toivottavasti nyt saa näytää mihin oikeesti pystyy
Hyvä peli Makolta ekaksi peliksi.  :good:
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-